Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Boerderij kwijt na update Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boerderij kwijt na update

Hallo, Ik ben mijn boerderij kwijt met ID FBGJJBV, op Android en IOS. Ik heb nu deze gekregen FFLVOBF. Ik heb afgelopen vrijdag al contact gezocht via het spel zelf, heb tot nu toe niks gehoord. Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen.

Hoi, als je oude boerderij met facebook is verbonden, is er geen echt probleem. Speel de nieuwe boerderij tot lvl 4, dan kan je die met facebook verbinden en kiezen voor je oude boerderij.
    Misschien is je boerderij met gamecenter verbonden, omdat je schrijft dat je ook met ios speelt, dan zou je ze ook moeten kunnen terugvinden.
    Mocht geen van bovenstaande helpen, vrees ik dat je zal moeten wachten tot Sofie antwoord geeft. Ik kan me wel indenken dat het met deze update wat langer zou kunnen duren.
    Poezelmama lvl 168 - Vleermuishuis lvl 128 - Ooo lala lvl 123 - GMT +2

Comment

• wendybenno
      wendybenno commented
      Editing a comment
      Bedankt voor het meedenken, helaas krijg ik niet de keuze om mijn oude boerderij te selecteren als ik connect met Facebook.

• Annewuiten
      Annewuiten commented
      Editing a comment
      Dan denk ik dat je best nog wat geduld oefent tot je antwoord krijgt van Sofie.

• Astrid Roomer
      Astrid Roomer commented
      Editing a comment
      Ik heb Facebook en toch kan ik niet in mijn boerderij komen omdat hij er uit valt zodra hij bij het scherm is en nu boeren

March Madness : Live, Live Stream, March Madness basketball https://themarchmadness.org/

Comment

Volgens mij moeten we erg lang wachten tot we onze eigen boerderij terug krijgen en hoeveel buren zijn we dan kwijt?????

Comment

Mijn boerderijnaam is FAUTOCI en mijn naam op de boerderij is "like Astrid" dus jullie begrijpen hoop ik dat ik niet meer op de boerderij kan na de laatste update dit is echt balen

Comment

Heb je nog altijd geen antwoord gehad van Sofie ?
          Poezelmama lvl 168 - Vleermuishuis lvl 128 - Ooo lala lvl 123 - GMT +2

Comment

• wendybenno
            wendybenno commented
            Editing a comment
            Nee, helaas nog niks gehoord.
        Working...
        X