Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
13 Maart 2014 - Mama Beer - Ontdek Woestijn West en Paradijs Lagoon Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 13 Maart 2014 - Mama Beer - Ontdek Woestijn West en Paradijs Lagoon

Oh mijn Honingpot! Altessa heeft Paradijs Lagoon opgedroogd en het in een Woestijn verandert! Ik hoop dat die gemene Heks Zarina de Zeemeermin geen pijn heeft gedaan want anders wordt deze Mama heel boos! Kom op, we moeten er naar toe!
    1e Queeste – Woestige Woestijn
    1. Maak 35 Regenboog Lavalampen (sla over 28 Robijnen)

Speel vrij Woestijn West
    Er is hier Zand..en nog meer zand. Maar als je gelukt hebt, ook een Cactus. Dat is alles.
    Nodig: 3.200 kasteelpunten
    Om Schaduwen te delen. Kost: 6 stuks Verrotte Planken
    Meer dan genoeg zand kost: 8 stuks Bakstenen
    Waar zijn mijn Duiten? Kost 700.000 Duiten
    Maak je klaar: Level 39

Speel vrij Verloren Paradijs
    Een verlaten oven zonder enige Schaduw, waar een hete en zware Queeste te wachten staat…
    Een proefje van een. Kost 20 stuks Lollies
    Voor Brieven naar huis. Kost 12 stuks Postzegels
    Paradijs Prijsje. Kost 600.000 duiten
    Niks houd je tegen. Komt vrij bij Level 39
    Beloning: 263 XP + 920 Duiten

Wat een nachtmerrie! Wat moeten we doen? Zarina de Zeemeermin ademt nog maar ze lijkt in diepe slaap! We moeten deze plek in orde brengen en Zarina zien te wekken!
    2e Queeste – Slapende Zeemeermin
    1. Ruim 5 Stekelige Struiken op (Sla over 15 Robijnen)
    2. Ruim 2 Zandduinen op (sla 10 Robijnen)
    3. Verwijder 1 Veeschedel van de weg (sla over 28 Robijnen)
    Bouw af: 3 Touwen – 2 Hamers – 1 Tuinschaar
    6 personeel nodig:
    Beloning: 263 XP + 920 Duiten

Moggel
    Yo mama! Yo Prins(es)! Maak wat Pruimenbrood en ik zal je met plezier vertellen waarom Paradijs Lagoon in een Woestijn is veranderd! Haha!! Toedeloe!!
    (Prins(es): Moeten we hem vertrouwen Mama?

Mmm, het lijkt alsof hij staat te popelen om ons te vertellen wat eer aan de hand is. Wellicht kunnen we hem wel vertrouwen. Als hij ons maar niet gaat verraden!
    3e Queeste – Moggel’s Hand Smeren
    1. Oogst 30 keer een Pruimenboom (sla over 45 Robijnen)
    2. Maak 60 Pruimenbroden in de Oven (sla over 48 Robijnen)
    Kom erachter waarom Paradijs Lagoon in een Woestijn was veranderd
    3. Help je Buren om 30 keer hun Pruimenboom te Oogsten of te Bemesten (sla over 30 Robijnen)
    Beloning: 268 XP + 940 Duiten

Moggel
    Altessa heft Paradijs Lagoon in een Woestijn veranderd omdat je dwazige kleine Zeemeermin maar niet die Royal Amulet wilde geven! Ze heeft eindelijk gekregen wat ze verdient! Succes met het waken van je Visje, stelletje Watjes!
    (Prins(es): Wat een Leeghoofd!

Aha, je ouders hebben het Royal Amulet aan Zarina gegeven zodat ze het veilig kon bewaren in haar grot tot dat jij zou komen! We moeten het vinden voordat Altessa het heeft gevonden…. Maar eerst moet deze Mama eventjes afkoelen!
    4e Queeste – Mama staat in Vuur en Vlam
    1. Verzorg 20 keer voor Bevroren Bloemen (sla over 20 Robijnen)
    2. Zet 30 koppen IJskoffie (sla over 8 Robijnen)
    Om Mama Beer af te laten koelen
    3. Maak 10 Maxima Melange in de Magische Keuken (sla over 20 Robijnen)
    (3 Bananen + 4 Buffelmelk)

Ah gossie! Ik ben kleine Bert helemaal vergeten! Ik zou zijn favoriete lunch maken vandaag! Het leven van een Moeder…. De Wereld redden, de hongerigen voeden, vechten voor gerechtigheid. Een onvermoeibare baan!
    5e Queeste – Laat Bert niet Achter
    1. Verzamel 20 Honingraten voor Bert om op te sabbelen (sla over 32 Robijnen)
    (Zorg dat je voorraad in de knapzak ONDER de 500 stuks zit en oogst met 3 tegelijk)
    2. Voer 8 keer een Koningskoe (sla over 24 Robijnen)
    (Koningskoeien voeren in de Koninklijke Koeienstal tellen MEE)
    3. Maak 8 Kasteelheer Pannenkoeken in de Magische Keuken voor kleine Bert (sla ver 24 Robijnen)
    (1 Winterei + 1 Kasteelpannenkoek)
    (Kasteelpannenkoek: 5 x Meel + 3 x Room a la créme (vragen aan buren))

Hee, een Aloë Vera Plant! Ik heb allerlei dingen gelezen over Aloë Vera Planten in Mama’s Handboek. Blijkbaar geneest het vele rare kwaaltjes. Misschien helpt het ons om Zarina te genezen en te wekken?!
    6e Queeste – Hallo Aloë
    1. Zaai 50 Aloë Vera (sla over 25 Robijnen)
    2. Maak 50 keer Aloë Vera Sapjes met de Sapjesmachine (sla over 40 Robijnen)
    3. Maak 15 Aloë Vera Melk in de Magische Keuken voor Zarina (sla over 30 Robijnen)
    (4x Agavesap + 4 Melk)
    Beloning: 268 XP + 940 duiten

Of misschien is de Royal Amulet het geheim om Zarina te doen ontwaken?! Ik wil wedden dat dat het enige is dat levende houdt!! Waarschijnlijk ligt het nu begraven onder haar lichaam…. Hadden we maar iets meer licht!!
    7e Queeste – Doe eens een Lampje aan
    1. Oogst 40 Wortels (sla over 32 Robijnen)
    2. Maak 30 Vilt met de Weefmachine voor het geval we onze voeten tegen het hete zand moeten beschermen (sla over 30 Robijnen)
    3. Maak en GEBRUIK 5 Magische Lampen in de Magische Werkplaats (sla over 30 Robijnen)
    (5 Magische Flessen + 5 Helpende Hartjes)
    (Reeds aanwezige voorraad telt MEE)
    Beloning: 273 XP + 960 XP

Ok, Prins(es), ga jij snel je Koninkrijk redden! Voer dieren en mep de Handlangers! Ika ga alvast aan een plan werken! Kom zometeen maar terug en dan zullen we samen deze Woestijn eens aanpakken!
    8e Queeste – Stormachtige Woestijn
    1. Vis 12 keer de Vijver van je Buren (sla over 24 Robijnen)
    (de Zeemeerminvijver telt ook mee)
    2. Bak 32 Citroentaarten in de Taartmachine (sla over 32 Robijnen)
    3. Voltooi 3 Bestellingen van de Handelspost (sla over 15 Robijnen)
    Beloning: 283 XP + 960 Duiten

9e Queeste – Aloë Vera Pudding voor een Goed Doel
    1. Maak 16 Aloë Vera Pudding in de Magische Keuken (sla over 48 Robijnen)
    (2 keer Aloë Vera Melk + 2 Koningscréme (Koningsgeit))
    2. Maak 16 Blokjes Aloë Vera Pudding in de magische keuken (sla 48 Robijnen)
    (1x Aloë Vera Pudding + 2 Rozijnen (vragen aan buren)
    3. Verkoop 16 Blokjes Aloë Vera Pudding (sla over 48 Robijnen)
    Beloning: 273 XP + 960 Duiten

Och jee! David zei dat hij Handlangers heeft zien verstoppen in en boom om op Bert te wachten. En vervolgens hem met 10 emmers vol groene slijm hem hebben geteisterd. Arg! Die verrekte Altessa en haar Handlangers ook! Ik zal ze eens terugpakken..!!
    10e Queeste – Bert onder het slijm
    1. Maak 3 Berenschrobbers/Berenborstel in de Magische Werkplaats (sla over 28 Robijnen)
    (10 Stekelvarken stekels (vragen aan vrienden) + 4 Houten Planken)
    2. Gebruik 3 Berenschrobbers /Berenborstel (sla over 28 Robijnen)
    Beloning: 283 XP + 960 Duiten
    Dat was echt een lage streek van Altessa! Ze kan maar beter oppassen! Want wie aan mijn kleine Bert komt, komt ook aan mij! Mama Beer heeft er nu echt genoeg van!

(Prins(es): Zet ‘m op!

Wordt vervolgd!!!
    Last edited by Gerdi RS; 09-01-2014, 12:31 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X