Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
16 oktober 2013 Doorlopende Queeste - Ridder Karel de Knappe (Regenboogland) - Deel 1 Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 16 oktober 2013 Doorlopende Queeste - Ridder Karel de Knappe (Regenboogland) - Deel 1

vervolg op Mirella - Doorlopende Queeste - Groene Eieren met Ham - 9 Juli 2013

David de kabouter
    Drie ringen zijn nodig om de krachten van de regenboogboom te bevrijden. Maar ze zijn vernietigd! We moeten ze een voor een opnieuw maken!

Queeste - Ring van de Waarheid
    1. Vind 5 kristalveren door Koningskippen te voeren (sla over 20 robijnen)
    2. Vind 5 Waarheidsserums door Kasteelheer Pannenkoeken te maken in de Magische Keuken
    (sla over 25 robijnen)
    3. Maak 1 ring van de waarheid in de Magische Werkplaats en gebruik hem ( sla over 20 robijnen)
    Beloning: 193 XP + 640 duiten

Nog 2 ringen te gaan. Eerst maar die van Hoop, want Hoop doet leven. Hard nodig in deze angstige tijden!
    Queeste - Ring van de Hoop
    1. Vind 10 Hoop-serums bij het maken van varkensvleessoep (sla over 20 robijnen)
    2. Verzamel 5 Jade door voor Davids kabouterhuisje te zorgen (sla over 15 robijnen)
    3. maak 1 ring van de Hoop in de Magische Werkplaats en gebruik hem (sla over 15 robijnen)

Tenslotte hebben we nog een Ring van de Vrede nodig. Laten we hopen dat daarmee alles eindigt: Vrede!
    Queeste - Ring van de Vrede
    1. Maak 15 gerookte zalm (sla over 10 robijnen)
    2. Vind 10 Vredesvissen bij het roken van zalmen (sla over 20 robijnen)
    3. Maak 1 Ring van de Vrede in de Magische Werkplaats en gebruik hem (sla over 15 robijnen)

Ridder Karel de Knappe
    Alle Orakelen nog aan toe!. Waar ben ik? Wie ben jij? Wie ik ben weet ik wel, geloof ik. Ik ben Karel de Knappe, de onverschokken Koningsridder!
    (Prinses: Hihihi, Hallo Karel!)

Maar wacht eens. Jij bent de Prinses! Ik was onderweg om jou te beschermen tegen Altessa. maar een ijzige vloek heeft mij tot staan gebracht!
    (Prinses: Ach en Wee!)

Snuif snuif...Wat ruikt mijn edelmoedig reukorgaan? Dat lijken wel aardbeien en popcorn!! Dat is de stoutste droom van elke Ridder!!
    Queeste - Ridderlijk Reukorgaan
    1. Verdien een medaille voor aardbeienpopcorn voor Karel (50 st.) (sla over 25 robijnen)
    2. Speel Regenboogland vrij
    (Een verpletterende Entree 10 mokers - Knoop de eindjes aaneen 10 touwen - 600.000 duiten tolgeld - Ervaringsmeter level 34)
    Beloning: 198 XP + 640 duiten

De Ridderitus kwelt mijn lichaam en geest. Gelukkig staat hier ergens een Regenboogboom!
    Queeste - Regenboogboom
    1. Maak 1 jongregenboogboompje tot een volgroeide boom
    (aan buren vragen: 5 x Bomeling-5 x Zonneschijn-5 x Magisch hemelwater)
    2. Oogst de Regenboogboom 10 keer
    3. Maak 20 appelbroden (sla over 20 robijnen)
    Beloning: 198 XP + 660 duiten

Oogst die Regenboogjes! Zowaar ik Karel de Knappe heet, heb ik nood aan Regenboogremedie! uche, uche. Hoest....Proest!!
    Queeste - Regenboogjes van eigen Kweek
    1. Verzamel 15 Lava door de GROTE vulkaan te verzorgen (sla over 15 robijnen)
    2. Maak 25 Regenboog Lavalampen (sla over 25 robijnen)
    3. Oogst 20 manestralen (sla over 12 robijnen)
    Beloning: 198 XP + 660 duiten

Mijn edemoedige Moeder deed altijd Sterrenlicht en Kosmos bij mijn drankje. Daar ging mijn Ridderritus altijd snel van over! Ze noemde dat Twinkeltonic!
    Queeste - Twinkeltonic
    1. Verzamel 10 Kosmossen door sterrenlichttaartjes te maken (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 15 Mozarella kazen (sla over 10 robijnen)
    3. Maak 10 Twinkeltonics in de Magische Werkplaats (sla over 24 robijnen)
    Beloning: 203 XP + 680 duiten
    LET OP: Queeste TWINKELTONIC : eerst 10 kosmossen verzamelen tot de groene V er staat, dan pas in de keuken twinkeltonic maken

Oeps, mijn borsthaar begint te trillen. Ik geloof dat ik nu in fase 2 van de Ridderritus zit!. Help me, voordat ik een wisse dood sterf, Prinses!
    Queeste - Regenboogremedie
    1. Maak 10 Regenboogremedies in de Magische Keuken (sla over 24 robijnen)
    2. Gebruik 10 Regenboogremedies voordat Karel sterft aan zijn Ridderritus (sla over 24 robijnen)
    3. Verzamel de macht van 8 scepters en gebruik ze (sla over 24 robijnen)
    LET OP! Deze scepters verzamel je door het Ridderhoofdkwartier om de 4 uur te verzorgen!!
    Beloning: Beloning: 203 XP + 680 duiten

Ahhh, Bedankt Prinses!! Ik voel me weer heerlijk. Als dank deel ik enkele Ridderlijke recepten met je! Zoals bijvoorbeeld de roemruchte Ridderrollade!
    Queeste - Ridderrollade
    1. Bevorder je varken tot Koningsdier door het te voeren (sla over 18 robijnen)
    2. Maak 10 spekrollen door het Koningsvarken Sojabonen te voeren (sla over 25 robijnen)
    3. Maak 10 Ridderrollades in de Magische Keuken (sla over 26 robijnen)
    Beloning: 208 XP + 700 duiten

Dit recept gaat vele generaties terug, toen mijn over-over-over-over-overgrootvader nog maar een klein riddertje was. De potten waren smeuig tot op de bodem!
    Queeste - Pindakaas
    1. Plant 20 pinda's (sla over 12 robijnen)
    2. Maak 20 potten Pindakaas in de keukenmixmachine (sla over 15 robijnen)
    3. Oogst 8 keer een pruimenboom (sla over 12 robijnen)
    Beloning: 208 XP + 720 duiten

Dat is waar ook. Mijn paard Zandstorm is oat op mij en ging er vandoor. Wat wil je. Hij is een volbloed hengst. Maar hij kalmeert gewoonlijk van het geluid van Toverbellen.
    Queeste - Opvliegende Zandstorm
    1. Maak 5 Toverbellen in de Magische Werkplaats (sla over 25 robijnen)
    2. Gebruik 5 Toverbellen in de hoop dat Zandstorm kalmeert en terug komt (sla over 25 robijnen)
    3. Maak 8 Neptunus ontbijten in de Magische Keuken ( sla over 24 robijnen)
    Beloning: 213 XP + 720 duiten

Zandstorm hoort uitstekend. Ik denk dat hij nog steeds boos is. Ik moet mijzelf bezig houden tot hij terugkomt en mij vergeeft.

Heremetijd!! Wie is die beeldschone verschijning met dat vuurrode haar dat om haar hoofd danst als de vlammen van een kampvuur op een zwoele zomernacht?
    Queeste - Op het Eerste gezicht
    1. Maak 30 pruimenbroden om Karel sterk te maken (sla over 18 robijnen)
    2. Maak 15 Bloembeien punch om Karel de Knappe weer wat af te laten koelen (sla over 30 robijnen)
    3. Maak 8 stukken lavendelzeep in de Magische Werkplaats zodat Karel zich extra schoon en knap kan voelen (sla over 20 robijnen)
    Beloning: 213 XP + 720 duiten

wordt vervolgd met een nieuwe spannende queest :=)
    Last edited by Gerdi RS; 08-30-2014, 03:34 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X