Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
20 Maart 2014 - Vervolgqueeste Ridder Karel de Knappe Uber Wijs Advies - Level 39 Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 20 Maart 2014 - Vervolgqueeste Ridder Karel de Knappe Uber Wijs Advies - Level 39

Vervolg Ridder Karel de Knappe 20 Maart 2014 – Level 39

Moggel heeft Mirella nog steeds onder zijn vloek. Ik weet niet hoe wij haar terug moeten krijgen! Aha! Solomon zal het weten. Laten we hem wat Sashime bezorgen, in ruil voor zijn Uber Wijs Advies.
    Queeste 1 – Uber Wijs Advies
    1. Versla 3 Handlangers (draakjes of sneeuwmonsters ) in je Koninkrijk om ze eens een lesje te leren (sla over 24 Robijnen)
    2. Maak 8 Vorstelijke Sashimi Salade in de Magische Keuken (sla over 15 Robijnen)
    3. Ontgrendel Paradijs Lagoon (bij aanvang van deze queeste staat deze als zijnde gesloten, maar ga je spelen en hebt het gebied al vrij dan komt de groene V)

Een verlaten oven zonder enige Schaduw, waar een hete en zware Queeste te wachten staat…
    Een proefje van een. Kost 20 stuks Lollies (vragen aan Buren)
    Voor Brieven naar huis. Kost 12 stuks Koninklijke Postzegels
    Paradijs Prijsje. Kost 600.000 duiten
    Niks houd je tegen. Komt vrij bij Level 39
    Beloning: 273 XP – 960 Duiten

Solomon voelt een Profetie aankomen. Hij voorziet ook dat als hij Sterrenlichttaartjes zal eten de Profetie sneller uitkomt! Ik heb het idee dat hij maar wat verzint zodat hij lekkere taartjes kan eten.
    Queeste 2 – Roep de Profetie Sneller op
    1. Oogst 45 Sterrenlicht (sla over 36 Robijnen)
    2. Bak 55 Sterrenlichttaartjes voor Solomon - Gebruik de Taartjes machine (sla over 45 Robijnen)
    3. Maak 6 Koninklijke Postzegels in de Magische Werkplaats en GEBRUIK ze – om de Postdienaren bezig te houden (sla over 30 Robijnen)
    (Reeds gemaakt voorraad telt MEE)

Het Helpt! Solomon heeft een Profetie ontvangen! Hij heeft een Visioen gekregen van Mirella die verbrand wordt door hete Lava in de Kerkers. Geen zorgen! Vanavond zal ik stiekem de Kerkers binnenglippen en haar wat toestoppen!
    Queeste 3 – Mirella heeft zich verbrand!
    1. Maak 2 Vuurvastheidsdrankjes in de Magische Werkplaats – zodat Karel zich niet kan verbranden (sla over 20 Robijnen)
    (4 x Boomsap + 4 x Vitaminedrankjes)
    (reeds bestaande voorraad telt MEE)
    2. Maak 8 Regenboog Remedie in de Magische Keuken – om aan Mirella te geven (sla over 24 Robijnen)
    (5x Regenboog Lava Lamp + 1 Twinkeltonic)
    (Twinkeltonic: 5 Kosmos (komen vrij met het maken van Sterrenlicht taartjes) + 5 Mozzarella)
    3. Oogst 15 keer een Rubberboom – zodat Mirella een Bed kan bouwen (sla over 15 Robijnen)

Solomon heeft gedroomd dat de Gekke Cactus van gedaante kan veranderen. Hij zei “Maak een Rijkszwaard en vind de Cactus die er gek uitziet!”. Ik denk dat de enige die Gek is, is HIJ!!.. Zit mijn haar nog goed?
    Queeste 4 – vervolg van de Gekke Cactus
    1. Verzamel en GEBRUIK 15 Tranen van een Liefedevolle Moeder – Solomon kan wat Moederliefde gebruiken (sla over x Robijnen)
    (vragen aan Buren)
    (Reeds verzamelde voorraad telt MEE)
    2. Voer 5 keer een Koninklijke Buffel – ze hebben honger (sla over 32 Robijnen)
    (de Buffels kunnen in hun stal blijven staan)
    3. Verzamel 15 Werpsterren door Nina IJscoupes te maken in de Magische Keuken (sla over 36 Robijnen)
    2x Ninja Slushpuppie + 2x Agave nectar (vragen aan buren)
    (Ninja Slushpuppie (1.349) = 1x Geglazuurde Ninjaster + 1x Vanillemelk (Kon. Buffel))
    (Geglazuurde Ninjasterren (681) = 4x IJsbloemen + 4x potten Sterrenlichtjam)
    Beloning:

Volgens mij is Solomon de draad kwijt! Wat bedoelt hij met “ De Gekke Cactus kan van gedaante veranderen?”! Tot nu toe heeft hij altijd gelijk gehad… dus het wordt tijd om mijn Zwaard te slijpen!
    Queeste 5 – Bevrijd de Gekke Cactus
    1. Verzamel en GEBRUIK 6 Moed door voor het Ridder Hoofdkwartier te zorgen (sla over 18 Robijnen)
    2. Maak 1 Rijkszwaard in de Magische Werkplaats – o de Gekke Cactus te bevrijden ( sla over 25 Robijnen)
    (20 x Rubber – 4 x IJzererts – Werpsterren)
    3. Gebruik het Rijkszwaard en hak de ketting van de Gekke Cactus los (sla over 25 Robijnen)
    Beloning: 278 XP – 980 Duiten

Solomon vertelde dat de Gerookte Cactus eigenlijk een delicatesse is, maar giftig voor iemand met een hart vol kwaad! Aha! Dit kan nog van pas komen!
    Queeste 6 – Rokende Cactus
    1. Bouw de Gekke Cactus af (sla over 8 Robijnen)
    12 Magisch Hemelwater (vragen aan buren) – 4 Glazen Ramen (werkplaats) – 4 Tover Hamers (Werkplaats)
    (Magisch Hemelwater verzameld telt MEE)
    (Glazen Ramen verzameld telt MEE)
    (Toverhamers verzameld telt MEE)
    2 Zorg 5 keer voor de Gekke Cactus om Cactus Pads te verzamelen (sla over 16 Robijnen)
    3. Maak 30 Gerookte Cactus in het Rookhuis (sla over 18 Robijnen)
    (1 cactus – 1 hout – 1 zout)
    Beloning: 273 XP + 960 Duiten

Na alles wat Moggel ons heeft aangedaan, durft hij nog een 2 Kommen Schaaldieren Soep te vragen?! Pff, vooruit, alleen omdat we meer Duiten nodig hebben. Ik kan niet beloven dat ik er niet in ga spugen! Huh, wie zei dat?
    Queeste 7 – Moggel heeft Ballen
    1. Oogst 40 Uien (sla over 32 Robijnen)
    2. Maak 32 Schaaldieren Soep in de Ketel – voor Moggel (sla over 32 Robijnen)
    (Schaaldieren met Schaaldierschepper (maken in de Werkplaats) uit de vijver vissen)
    3. Verkoop 32 Schaaldieren Soep – aan Moggel (sla over 32 robijnen)
    Beloning:
    178 XP + 980 Duiten

Goed. Maar hoe gaat Solomon’s Profetie ons helpen om Mirella terug te krijgen? Solomon zegt dat hij het vergeten is. SERIOUS? ZERE NEUS!!! Okay, Komaan, laten we de oude man ‘ns helpen met zijn geheugen!
    Queeste 8 – Vergeetachtige Tovenaar
    1. Maak 18 Prinsessen Punchin de Magische Keuken – om Solomon’s geheugen op te frissen (sla over 43 Robijnen)
    (1 x Bloembeien Punch + 3 Rozijnen (vragen aan Buren)
    (Bloembeien Punch: 1 Anjer au Lait + 5 Aardbeien)
    (Anjer au Lait: 5 Anjers + 5 Melk)
    (Bloembeien Punch:
    2. Help 40 keer gewassen te BEMESTEN bij Buren – terwijl we wachten tot dat Solomon het zich weer herinnert (sla over 32 Robijnen)
    3. Maak 45 Appelbroden in de Oven – onze bakkers moeten ook blijven draaien (sla over 36 Robijnen)
    Beloning:
    278 XP + 980 Duiten

Solomon herinnert eindelijk de rest van de Profetie! Zo te horen klinkt het als Kletskoek! Volgens mij is hij helemaal van slag! Praat hij nou in zijn slaap? Oh, hij slaapwandelt! “Wakker worden Solomon!”
    Queeste 9 – Profeesie of een Profetie?
    1. Maak 45 Katoen ( de Weefmachine) (sla over 25 Robijnen)
    (Katoen: Angora van het Konijn)
    2. Maak 12 Neptunus vs Lochness in de Magische Keuken (sla over 36 Robijnen)
    1x Watermeloenenjackpot + 1x Neptunus Ontbijt
    (Watermeloenjackpot: 4x potWatermeloenjam + 4x Klein Madeliefje)
    (Neptunus Ontbijt: 1x Kazige Frittata verkoopwaarde + 4x gerookte zalm)
    (Kazige Frittata: 1 x Eierbrij + 5 x Anjer)
    (Eierbrij: 3 x Ei + 3 x Melk )
    3. Verkoop 12 Neptunus vs Lochness (sla over 36 Robijnen)
    Beloning: 283 XP + 1.000 duiten

Doe gauw de deur dicht! Solomon was helemaal niet aan het slaapwandelen! Hij zegt de enige manier om Mirella te redden is door mij te laten transformeren in een spuuglelijke Handlanger! Zo kan ik stekem Moggel’s Handlangerskamp insluipen!
    Queeste 10 – Handlanger Informant
    1. Maak en GEBRUIK 8 Bakstenen in de Magische Werkplaats – voor Karel’s handlangers Training (sla over
    (Reeds gemaakte voorraad telt MEE)
    2. Vis 20 keer de Vijver om wat Waterkrachten te krijgen (sla over 20 Robijnen)
    Beloning: 283 XP + 1.000 Duiten

Hoezo, waarom zou ik, Karel de Knappe, veranderen in een lelijke Handlanger? Wat als ik niet meer terug kan veranderen? Weet Solomon wel waar hij mee bezig is ?!
    Prins(es): Waarschijnlijk! Laten we het hem vragen!

Solomon:
    Wees niet bang, Knappe Ridder en Prins(es)! Ik weet precies hoe we dit aan moeten pakken! Weet je nog van de Gekke Cactus en zijn "Gedaanteswisselingskrachten”? Dat is je eerste tip! Mirella is het toch wel waard, of niet?
    Prins(es): Jazeker wel!!!

.
    .
    Last edited by Gerdi RS; 08-31-2014, 02:44 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X