Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
18 April 2014 - Vervolgqueeste Mama Beer Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 18 April 2014 - Vervolgqueeste Mama Beer

Vervolgqueeste 17 April 2014 (document gemaakt door Ina Zoutman)

Oh, die Altessa werkt op mijn zenuwen! Als ze maar ook met 1 vinger mijn Bertje aanraakt, dan zweer ik dat ze geen been meer heeft om op te staan! Hm, mijn maag knort zo luid dat iedereen het kan horen. Zullen we wat eten?
    QUEESTE 1 – Moeder heeft Honger
    1.Oogst 40 Drakenvruchten (sla over 24 robijnen)
    2.Voer 6 keer een Koningsgans (sla over 12 robijnen)
    3.Maak 8 Groene Eieren met Ham maken in de Magische Keuken (sla over 16 robijnen)
    (1 x Groene Ham (1 x Middeleeuwse Ham (2 x Spek + 1 x Drakenschub ) + 2 x Trollen(vragen aan buren) Slijm + 1 x Gulden Ganzenei )
    Beloning: 278 XP + 980 Duiten

Bedankt, ik voel me stukken beter nu. Zolang mijn kleine Bertje veilig is, kan ik weer tot rust komen met behulp van lekkere Lelie Parfum en mooie Lelies natuurlijk!
    QUEESTE 2 – Beschermende Mama
    1.Zaai 35 Manenstralen (sla over 21 Robijnen)
    2.maak 24 Lelie Parfum met de Parfummachine (sla over 24 Robijnen)
    ( kleine Lelie, Kers en Honing) maken in Parfummachine )
    3.Maak 6 Zuiverwitte Boeketten in Mirealla’s Werkplaats (sla over 12 Robijnen)
    ( 8 klein Madelief en 6 Lelieparfum (kleine Lelie, Kers en Honing)

Ondanks Altessa’s kwade bedoelingen, hebben we ook veel leuke dingen om naar uit te kijken! Verjaardagen, bruiloften en JIJ als onze leider Prins(es)! Laten we mooie boeketten maken voor iedereen!
    QUEESTE 3 – Stuur een Bedankje
    1.Maak 12 Blauwe Linten in Mirella’s Werkplaats (sla over 24 Robijnen)
    (10 Manenstraal en 6 Katoen (Katoenpluis van de Katoenboom )
    2.Maal 12 Elegante Boeketten in Mirella’s Werkplaats (sla over 36 Robijnen)
    (1 zuiverwit Boeket ( 8 klein Madelief en 6 Lelieparfum (kleine Lelie, Kers en Honing) en 2 blauwe Linten (10 Manenstraal en 6 Katoen (Katoenpluis van de Katoenboom)
    3.Verkoop 12 Elegante Boeketten (sla over 36 Robijnen)

Balthazar zegt dat we een Boom Ondersteboven moeten planten. Oh, hij bedoelt een Apenbroodboom! Hopelijk helpt het Zarina de Zeemeermin te genezen. De sterke aura van de boom lijkt Zarina’s schubben te helen! Echt waar?
    QUEESTE 4 – Een Boom Ondersteboven
    1.Koop en Apenbroodboompje op de markt (sla over X robijnen)
    2.Laat de Apenbroodboom volgroeien tot het vruchten kan afwerpen (sla over 12 Robijnen)
    (nodig 6 magische hemelwater, 6 bomelingen en 6 grond (allen vragen aan je buren)
    3. Oogst 8 keer de Apenbroodboom (sla over 24 Robijnen)

Balthazar;
    Yup. Hoe weet ik zulke coole dingen? Nou, Toen ik nog een mooi jong ding was, zwom ik vaker met de Zeemeerminnen in de diepe blauwe zee. Ik heb verhalen. Jonge dat wil je niet weten!
    Prins(es): Haha! Interessant.

Nou, je hebt de Schildpad gehoord! Zarina en haar schubben hebben Apenbroodvrucht nodig! We hebben ook wat IJswater nodig! Kom op Zarina, we werken ons te pletter voor je! Wordt eens wakker!
    QUEESTE 5 – Aura van de Apenbroodboom
    1.Maak 35 Apenbrood Bloem met de Windmolen (sla over 35 Robijnen)
    (noot van de Apenbroodboom)
    2.Maak 4 fesjes IJswater in de Werkplaats en GEBRUIK ze (sla over 24 Robijnen)
    (2 uur: 10 Bevroren Dauwdruppels – 3 Flessendoppen (vragen aan buren) – 1 Glazen Raam – 1 Vitaminedrankje)
    3.Help je Buren 20 keer de Apenbroodbomen te bemesten (sla over 32 Robijnen)
    Beloning: 283 XP + 1.000 duiten

Bertje en Sjakie kijken zo verdrietig. Hm? Je vindt dat David een Lavendel Teddybeer moet kopen zodat ze ermee kunnen spelen? Goed idee, Prins(es)! We kunnen ze ook maken in Mirella’s Werkplaats!
    QUEESTE 6 – Teddy Beren Zorg
    1.Maak 8 Gewone Teddyberen in Mirella’s Werkplaats (sla over 16 Robijnen)
    (3 Knopen (vragen aan buren) en 1 gemengde Wollen Deken (8 Vilt en 8 Paardenhaar)
    2.Maak 8 Lavendel Teddyberen in Mirella’s Werkplaats (sla over 24 Robijnen)
    (6 Lavendelparfum en 2 Gewone Teddyberen)
    3.Verkoop 8 Lavendel Teddyberen (sla over 24 robijnen)
    Beloning: 283 XP + 1.000 Duiten

Och, Sjakie zou Bertje’s beste maatje kunnen worden. Laten we het berenhuisje eens opfrissen en wat lekker snacks maken! Lijkt erop dat dit een lange dag gaat worden. Intussen heeft Zarina geen vin verroerd!
    QUEESTE 7 - popperdepopdePopcorn
    1.Zorg 6 keer voor het Berenhuisje (sla over 18 Robijnen)
    2.Maak 50 boterpopcorn (sla over 40 Robijnen)
    (Boterstaaf en Mais) in de popcornmachine
    3.Maak 16 Vleermuisbloed Cakejes in de Magische keuken (sla over 48 Robijnen)
    (2x Vleermuisbloed Nectar + 5x pot Pruimenjam

De zon gaat onder en het wordt donker. Kom we gaan een spoor van draad achterlaten zodat Sjakie en Bertje weten hoe ze ons terug moeten vinden. Als ze bang worden hoeven ze alleen maar de draad te volgen.
    QUEESTE 8 – Volg de Draad
    1.Oogst 20 keer de Katoenboom (sla over 32 robijnen)
    2.Maak 6 Naaigaren in de Werkplaats (sla over 36 Robijnen)
    (3 Houten Planken - 2 Touwen - 1 Barnsteen (Bomen kappen)
    3.Gebruik 6 naaigaren (sla over 36 Robijnen)
    Gefeliciteerd! Je hebt de Volg de Draad queeste volbracht. Verkondig het nieuws en deel duiten uit.

Balthazar heeft ook gezegd dat als we hem wat lekkers maken dat hij nog iets anders zal vertellen over Zeemeerminnen! Hij wilt ook dat we een Paard voeren. Blijkbaar is er een Paard die constant zijn appels steelt ...
    QUEESTE 9 – Schildpadden Logica
    1.Voer 30 keer een Volwassen Paard (sla over 24 Robijnen)
    2.Maak 30 glazen Tomatensap in de Sapjesmachine (sla over 24 Robijnen)
    (Tomaat en Honing)
    3.Maak 10 Ridderspintjes (sla over 20 Robijnen)
    (1x warm Tomatendrankje (3 x Tomatensap + 3 x Paardenhaar) + 2 Drinkbekers (vragen aan buren)
    Gefeliciteerd! Je hebt de Schildpadden Logica queeste volbracht. Verkondig het nieuws en deel duiten uit.
    Beloning: 288 XP + 1.200 Duiten en een zeemeerminnengrot

Balthazar zegt: Zonder twijfel, een Zeemeermin kan niet zonder haar Zeemeerminnengrot! Dat weet ik tenminste van de Zeemeerminnen waar ik vroeger mee rond hing ... zwom.
    Prins(es): Haha, die Balthazar!

Ik geloof Balthazar! Zijn ogen spreken de waarheid. Mijn moederinstinct zegt ook dat deze Grot goed gaat helpen. Over hulp gesproken, dat is waar ook, bijna vergeten! Hou je ogen open voor de Amulet!
    QUEESTE 10 - Klop, klop zit daar iemand in de Grot?
    1.Neem je Zeemeerminnengrot uit je Knapzak
    2.Bouw de Zeemeerminnengrot af om Zarina te ontwaken
    (nodig 8 mokers, 6 rubberentandriemen en 4 tuinscharen)
    Huur 4 vrienden om je Zeemeerminnengrot te bemensen:
    Bewaker - Haarstyliste - Schelppoetser - Zeemeerminmaatje (afkopen 3 Robijnen per werker)

Zeemeerminnengrot geeft 300 Duiten iedere 12 uur

Gefeliciteerd! Je hebt de Klop, klop zit daar iemand in de Grot? queeste volbracht. Verkondig het nieuws en deel duiten uit.
    Beloning: 288 XP + 1.200 Duiten

Zarina zegt: Wow! Waarom draait alles? Wie ben jij en waarom staar je me zo aan?

Um....

Zarina! Ik ben het Mama Beer! Dit is een goede vriend, de Prinses! Herinner je me nog?

Ik betwijfel het Mama Beer.

Zarina zegt: Wat? Ik heb je nog nooit eerder ontmoet! Waar ben ik? Dit is niet Paradijs Lagoon. Ik denk dat ik flauw ga vallen.

Uh Oh!

Wordt vervolgd .......
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X