Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
12 Augustus 2013 - Mirella en het Drakenspeelgoed (Regenboogrotsen) Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 12 Augustus 2013 - Mirella en het Drakenspeelgoed (Regenboogrotsen)

Mirella
    Hatsjoe.. elk jaar rond deze tijd heb ik vreselijke last van niesbuien. Het enige dat ertegen helpt, is koffie, naar recept van een legendarische Vorstin!

Queeste - Anti-Nies
    1. Maak 8 koffie à la Fabiola
    (4 lelie blaadjes + 2 vanillevla-buffel)
    2. Maak 25 potten drakenvruchtjam voor als draak Sjaak honger krijgt (sla over 15 robijnen)
    3. Maak een medaille voor drankenvruchtpopcorn (60 st.) (sla over 20 robijnen)
    (drakenvrucht jam + mais)
    Beloning: 218 XP + 740 duiten

Hmm..Sjakie het Drakie kijkt een beetje sip. Zou hij honger hebben?

Hopelijk wordt Sjakie weer blij als hij iets lekkers eet. Ik begin me een beetje zorgen te maken

Queeste - Smikkelende Sjakie
    1. Voer draakje Sjaak 6 keer (6 potten drakenvrucht jam tegelijk) (sla over 15 robijnen)
    2. Maak 8 keer Verbond der Naties in de magische keuken (sla over 16 robijnen)
    3. Maak 20 honingbroden voor Bertje, zodat hij zich niet achtergesteld voelt (sla over 15 robijnen)
    In de broodoven : pot honing + ei + havermeel (witte zak)
    Beloning: 218 Xp + 74 duiten

Mama Beer zegt dat de Magische Spiegel Sjakie scherp in de gaten houdt en precies weet wat hij nodig heeft. We kunnen de spiegel aanzetten met een speciale scepter!

Queeste - Hocus Pocus
    1. Haal twee Regenboogrotsen uit je knapzak en zet ze in je Koninkrijk
    2. Maak 6 toverhamers in de magische werkplaats (sla over 24 robijnen)
    ( Toverhamer - 2 ½ uur - Materialen: 5 st. alchemistenpoeder (vragen aan je buren) + 1 st. hamer (maken in de werkplaats) + 10 st. Vriendelijke Hartjes) (te verdienen met buren bezoeken)
    TIP: er staat 6 maken, maar je hebt er 10 nodig. Voor iedere regenboogrots 5 stuks!!
    3. Maak 10 nobele nectar in de magische keuken(sla over 20 robijnen)
    (4 frambozensap + 5 honingraten)
    Beloning: 218 XP + 740 duiten

Queeste - Spiegeltje Spiegeltje
    1. Maak 10 regenboog-edelstenen door de regenboogrotsen weg te hakken (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 1 Regenboogscepter in de magische werkplaat (sla over 18 robijnen)
    (6 uur - 10 regenboog-edelstenen + 6 planken + 6 boomsap)
    3. Klik op de magische spiegel en zie wat er gebeurt (sla over 15 robijnen)
    Beloning: 223 XP + 760 duiten

De magische spiegel heeft gesproken: we moeten een spel voor Sjakie maken genaamd Hungry Hungry Dragon I Wij hadden vroeger in het Weeshuis ook zoiets, maar dan met een ander dier!!! Hihihihi

Queeste - Hungry Hungry Dragon Spel I
    1. Vind 8 Regenboogverf door Vorstelijke Banketten te maken in de magische keuken (sla over 16 robijnen)
    2. Oogst 10 keer een rubberbomen (sla over 15 robijnen)
    3.Verricht 20 daden in koninkrijken van je buren (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 223 XP + 760 duiten

Moeder zijn is niet eenvoudig, maar voor Sjakie het Drakie ga ik door het vuur! Nog even doorzetten en het spel is af!

Queeste - Hungry Hungry Dragon Spel II

1. Verzamel 8 drakenschubben door het draakje te voeren (sla over 16 robijnen
    (6 potten drakenvruchtjam per keer voeren)
    (drakenschubben op voorraad tellen NIET mee)
    2. Vind 10 knikkers door boterpopcorn te maken (sla over 16 robijnen)
    Boterpopcorn in de popcornmachine: mais + boterstaaf
    3. maak 1 Hungry Hungry Dragon Spel in de magische werkplaats en gebruik hem (sla over 18 robijnen)
    (10 ballen + 15 drakenschubben + 8 potten gekleurde verf)
    Beloning: 223 XP + 760 duiten + 2 regenboogzwammen

Sjakie
    Wouww!! wat een supergaaf Hungry Hungry Dragon Spel!
    Bedankt! Mam, kom je met me spelen? (Mirella: Ehmmm)

Ik zou heel graag een spelletje Hungry hungry Dragon met Sjakie willen spelen, maar als Moeder heb ik het simpelweg te druk. Sjakie heeft een kameraadje nodig!

Queeste - Speelkameraadje
    1. Haal 2 regenboogzwammen uit je knapzak en zet ze in je koninkrijk
    2. Verzamel 10 Regenboogknopen door de Regenboogzwammen te snoeien met een tuinsschaar (sla over 25 robijnen)
    3. Oogst 8 keer een kersenboom (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 228 XP + 780 duiten

laten we een knuffel maken die goed overeenkomt met Sjakies persoonlijkheid!

Queeste - Knuffeltijd
    1. Maak 1 drakenknuffel in de magische werkplaats (sla over 20 robijnen)
    (10 Regenboogknopen + 20 sneeuwmonsterbont)
    2. Haal de drakenknuffel uit je knapzak en zet hem in je Koninkrijk (sla over 12 robijnen)
    3. Maak 25 citroentaarten in de taartmachine (sla over 16 robijnen)
    Citroensap + meel (bruine zak) + ei
    Eindbeloning: de Drakenknuffel
    Last edited by Gerdi RS; 08-31-2014, 03:26 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X