Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
26 Juni 2014 Ridder Karel de Knappe In het Land van de Bedienden DEEL 3 Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 26 Juni 2014 Ridder Karel de Knappe In het Land van de Bedienden DEEL 3

26 juni 2014 - Normale Queeste (vervolg van Ridder Karel DEEL 2)

Haal Diep Adem
    Ik denk dat ik eens op zoek moet gaan naar Moggel's Boot Camp. Blijkbaar gaat het plaatsvinden in een geheime plek binnen het Koninkrijk. Hier gaan we...

Ontgrendel het Land van de Bedienden – Kasteelwaarde 3.800
    Voor een mooi gezicht: Kost 12 Glazen Ramen
    Goud Geluid: Kost 4 Geitenbellen.
    Dure Duiten: Tol van 800.000 Duiten
    Hard werken beloont: komt vrij bij level 41
    Beloning: 298 XP + 1.060 Duiten

MOGGEL: HAHA! Kijk eens aan! We hebben nieuw bloed en hij is nog spuuglelijk ook nog! Weet je wat dat Betekent? Tijd om je eens hard aan te pakken, Groentje! AAN HET WERK!
    Prins(es): SLIK!!

Ridder Karel
    Lelijk? Wie, ik?! Dat kan nooit! Goed, ik zal hun vieze werk opknappen. Ik moet immers Moggel's vertrouwen winnen zodat ik Mirella terug kan vinden... Vind je me echt zo lelijk?
    Queeste 1 – Een van Ons
    1.Oogst 28 Aardbeien (sla over x Robijnen)
    2.Maak 20 Mozzarella met de Kaasmachine (sla over x Robijnen)
    (Kaasmachine met Buffelmelk)
    3.Maak 25 Vissoep met de Ketel (sla over x Robijnen)
    (Ketel met uien en zalm)

MOGGEL:
    Eh, niet slecht, Kleintje. Maar je bent nog niet klaar! Als je Mirella de Zombie wilt zien, moet je eerst nog bewijzen dat je Handlangerwaardig bent! TERUG AAN HET WERK!
    (Prins(es): Mompel…….

ARGH! Die Moggel! Als ik mijn eigen lichaam terug krijg dan zal ik 'm...Ahum. Hij wilt dus meer eten, hè? OK. Waar zullen we dan niet per ongeluk iets extra's in zijn snack gooien.
    Queeste 2 – Versuf je in de War
    1.Oogst 32 Vleesetende Planten (sla over x Robijnen)
    2.Maak 5 Vergiftigd Lieveheersbeestjestaarten in de Magische Keuken (sla over x Robijnen)
    (Oeroude Elfen Gif: 12 Vleesetende planten + 1 Magische Fles (vragen aan Buren)
    (LieveheersbeetjesTaart:2 Zwarte Woudtaarten + 1 Lieveheersbeestje (bomen kappen)
    3.Heb 1 voltooide Pannenkoek Machine in je Rijk staan (sla over x Robijnen)
    ( Pannenkoekmachine kost 18.000 duiten
    Opbouw: 10 Houten Planken (Werkplaats) + 6 Bakstenen (Werkplaats)+ 12 pannenkoekenpan (vragen aan buren)

MOGGEL:
    *Hik*….Dit is lekker zeg…groentje….*Hik* … Ik denk dan je Handlangerwaardig bent…. om onze Zombie Mirella…. Te gaan bewaken …. Ze zit… in de …noodgevangenis… achter… het Kamp… *Snurk*
    (prins(es): Ja, meneer!

Mirella, mijn lief, we komen eraan! Bah...ik voel me niet zo lekker. Oh nee, ik denk dat het toverdrankje begint uit te werken! Snel, we moeten er meer maken. Ik kan nu niet in mijn oude gedaante veranderen! Weet je nog wat we nodig hebben?
    Queeste 3 – Tijd is Om!
    1.Maak 28 Bananenpannenkoeken met de Pannenkoek Machine (sla over x Robijnen)
    ( 1 Banaan + 1 Apenbroodbloem + 1 Koningsei)
    2.Maak 35 Gerookte Cactus met het Rookhuis (sla over x Robijnen)
    (Cactusblad van de Gekke Cactus + zout + hout)
    3.Maak 6 Handlanger Mix in de Magische Keuken (sla over x Robijnen)
    (5 Gerookte Cactusblad + 2 Chocolademelk)

Zo! Dat was net op het nippertje! Bah, ik heb me nog nooit zo lelijk gevoeld. Oh nee! Wat als Mirella mij helemaal niet wilt zien?! Wat moet ik toch doen? Hoe weet ze dat ik het echt ben?
    Queeste 4 - Twijfelaar
    1.Verzamel 12 Blauwgeruite Doek door Watermeloenenjackpot te maken in de Magische Keuken (sla over x Robijnen)
    (Watermeloenenjackpot: 4 x Watermeloenjam (keukenmixer) + 4 x Klein Madeliefje – Rood-witte Deken komt mee met maken)
    2.Maak 1 Veldfles in een Werkplaats en Gebruik het (sla over x Robijnen)
    (2 uur: 30 dauwdruppels (bloemen verzorgen) - 12 blauwgeruite doeken (tijdens Watermeloenjackpotten maken in de Magische Keuken) - 5 rubber Riemen (werkplaats)
    (3 uur: 5 Rubber (rubberboom verzorgen) - 4 botten (draken verslaan))
    3.Verzamel 20 Kleine Lelies door voor Lelies te zorgen (sla over x Robijnen)
    Beloning: 303 XP + 1.080 Duiten

Daar is ze! Mijn lieve Mirella! Ook al is ze nu een Zombie...We hebben iets nodig om haar terug te veranderen. Ik weet het! Ik herinner met iets over de magische herstellende werking van een Regenboog Remedie!
    Queeste 5 – Regenboog Redder
    1.Oogst 10 keer een Kersenboom (sla over x Robijnen)
    2.Maak 8 Regenboog Remedie in de Magische Keuken (sla over x Robijnen)
    (Regenboog Remedie. 5 x Regenboog Lavalamp (105) + 1 x Twinkeltonic )
    (Twinkeltonic: 5x Kosmos (Sterrenlichttaartjes maken) + 5x mozarella
    3.Ruim 30 keer Gras op bij je Buren (sla over x Robijnen)

Ridder Karel:
    Hier, Mirella, lieve Zombie. Drink dit! Ik heb hier Regenboog Remedie. Ik zou namelijk niet graag gebeten willen worden en vervolgens de rest van onze levens als Zombiekoppel te moeten leven!
    Prins(es): Opdrinken!!

Mirella:
    Ugh….Waar ben ik? Ah.. HANDLANGER! Ga weg! Weg! Waag het niet om dichterbij te komen. Ik waarschuw je!
    Prins(es): Nee, wacht!

AU! Wow, dat was een harde trap. Mirella, ik ben het, Karel je gelief...ik bedoel de dappere ridder! Ik ben hier gekomen om je te redden. Laat me je kettingen voor je openbreken. Heb je toevallig een lichtje?
    Queeste 6 – De Reddende Ridder
    1.Maak 50 Vleermuizige Lava Lamp met de Lava Lamp Machine (sla over x Robijnen)
    ( Vleermuisbloed-Oogsten Vleermuisboom)
    2.Zorg 4 keer voor de Koninklijke Uitkijkpost (sla over x Robijnen)
    3.Zaai 48 Sterrenlicht (sla over x Robijnen)

Mirella:
    Karel, ben jij dat echt? Je, um, lijkt…. Anders. Maar ik ben nog steeds blij om je te zien! Laten we alsjeblieft hier zo snel mogelijk wegkomen!
    Prins(es): Laten we gaan!

Hmm, we hebben meer tijd nodig voor onze ontsnapping. We kunnen de gevangenis niet zo leeg achterlaten. Misschien kunnen we een pruik op die stapel touwen daar neerleggen? Wat?! Oh, en nog een Handlanger Koekje erbij? Ze lijken net echt!
    Queeste 7 - Ontsnappingsplan
    1.Maak en Gebruik 1 Rode Pruik in de Werkplaats (sla over x Robijnen)
    (12 uur: 30 Rood garen (vragen aan Buren) + 20 Vezel (grassen wieden) + 8 Vitaminedrankjes (grassen wieden)
    2.Maak 6 Handlanger Koekjes in de Magische Keuken (sla over x Robijnen)
    (Handlangers Koekje: 2 Handlangers Mix + 5 Boterpannenkoeken (maken in de Pannenkoekmachine)
    (Handlangers Mix: 5 Gerookte Cactusblad + 2 Chocolademelk)
    (Boterpannenkoek: Boter + Apenbroodbloem + Koningsei)
    3.Zorg 8 keer voor de Koninklijk Wijnhuis bij je Buren (sla over x Robijnen)

Mirella is helaas niet in goede staat om te ontsnappen. Grr, ik zal ervoor zorgen dat Moggel hiervoor zal boeten. We hebben nu meer tijd nodig om haar op te lappen. Heb jij misschien een goed afleidingsplan? Voedsel misschien?
    Queeste 8 - Afleidingsplan
    1.Voer 48 keer een volwassen Geit (sla over x Robijnen)
    2.Maak 45 Slagroomtaarten met de Taartmachine (sla over x Robijnen)
    ( Koningscreme van de Koningsgeit)
    3.Maak 12 Handlanger Aas in de Magische Keuken (sla over x Robijnen)
    (1 Handlangers Koekje + 1 Pittige Dipsaus)
    Handlangers Koekje: 2 Handlangers Mix + 5 Boterpannenkoeken (maken in de Pannenkoekmachine)
    (Pittige Dipsaus: 3x Rode Peper (vragen aan buren) + 5x Tomaten
    Beloning: 308 XP + 1.100 Duiten

Snel! Deze kant op! Eek, het lijkt erop dat de Handlangers ons door hebben. Klaar om voor onze vrijheid te vechten? Ik ben klaar voor de strijd, zeker na wat ze Mirella hebben aangedaan. Kom maar op!
    Queeste 9 - Strijdlustig
    Voer 30 keer een volwassen Paard (sla over x robijnen)
    Maak 30 Drakenvruchtpopcorn met de Popcornmachine (sla over x Robijnen)
    (Drakenvruchtjam uit de Keukenmixer)
    Versla 6 Handlangers of Sneeuwmonsters in je Rijk (sla over x Robijnen)
    Beloning: 308 XP + 1.100 Duiten.

Mirella:
    We zijn vrij! Ik ben thuis. Ik kan je niet genoeg bedanken. Karel, je bent mijn held. Maar…. Waarom ben je nog steeds een Handlanger?
    Prins(es): Wat?

Karel:
    Wacht. WAT? Ik ben nog steeds een Handlanger? M-maar, de tijd is verlopen. Ik zou terug moeten veranderen in de knappe Ik met Mirella in mijn armen. Hebben we het tweede Toverdrankje niet goed gemaakt? NEEE!!!!
    Prins(es): oh, nee……

Wordt vervolgd……..
    Last edited by Gerdi RS; 09-07-2014, 08:13 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X