Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
26 September 2013 - Westelijk Regenboogland met ridder Karel de Knappe Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 26 September 2013 - Westelijk Regenboogland met ridder Karel de Knappe

Westelijk Regenboogland - Level 37 - Kasteelwaarde 3.000
    Tol is 800.000 duiten
    Je hebt het volgende nodig om dit gebied te ontdekken en te delen met je vrienden:
    * Baan je een weg: 10 tuinscharen (maken in de werkplaats – 1 uur
    materialen: 10 vezeldraad (gras wieden) + 2 ijzererts (rotsen hakken ))
    * Borstel je beren: 7 berenborstels (maken in de werkplaats - 1 1/2 uur - 2 houten planken - 2 stekelvarkenpennen (vragen aan buren) - 2 boomsap (bomen kappen)

* Ervaring rijker. Komt vrij bij level 37
    * Doneer een hoop duiten. Kost 800.000 duiten

Hmmm.. Dat aroma is werkelijk majestueus! Maar goed, er zijn belangrijkere zaken. Ik ga je helpen hier weg te komen! (Prins(es) Fijn!)

Niet te geloven! Een stukje van de Hemel is hier vlakbij in de nevelen gevallen! Hoera, daar past een feestmaal bij!!

Queeste – Zalige Zoetheid
    1. Maak 8 Grote Zomerspread in de Magische Keuken (sla over 24 robijnen)
    ( 2x Kleine Zomerspread = 4 x kaas + 4 x watermeloenenjam + 5 potten honing )
    2. Speel Regenboogland Zuid vrij (laat zien)
    Beloning: 233 XP + 800 duiten

Mijn handlangers zeggen dat die klunzige Ridder van jou een stukje Nachtelijke Hemel heeft bemachtigd. Klopt dat Prins(es)?
    (Prins(es): Zeker weten!)

Nou, waar is het dan? Vertel op! De Koning en zijn vrouw zien erg bleekjes, weet je. Zou toch jammer zijn als ze het loodje leggen. Hehe!
    (Prins(es): Wacht maar jij Onmens!)

Zeg maar tegen dat slappe Riddertje van jou, dat hij dat stukje Hemel HEEL snel hierheen brengt. Anders rijg ik jouw ouders aan het spit en voer ik ze aan de Sneeumonsters. Hahahaha!!
    (Prins(es): Oke!)

Geen zorgen Prins(es)! Dat stukje Hemel moet hier ergens liggen. We zullen het vinden ook!
    Queeste – De Bezige Bezem
    1. Maak 3 bezems in de magische werkplaats (sla over 28 robijnen)
    ( 6 uur – 3 planken – 3 klei - 4 vezel)
    2. Veeg 3 wolken op met deze bezems ( sla over 18 robijnen)
    (elke wolk heeft 2 bezems nodig! )
    3. Maak 30 frambozensap in de sapjesmachine want Karel is dorstig (sla over 28 robijnen)
    Beloning: 233 XP + 800 duiten

Dat gebezem heeft nogal wat stof doen opwaaien. En dat kriebelt! Ik kan niet toppen met krabben! Nee he…daar gaan we weer!
    Queeste - Kriebelstof
    1. Maak 10 Regenboog Remedie in de magische keuken (sla over 24 robijnen)
    (5x Regenboog Lavalamp + 1x Twinkeltonic )
    (Twinkeltonic:5x Kosmos (door Sterrenlichttaartjes te maken) + 5x Mozarella )
    2. Maak 30 potten pindakaas in de keukenmixer (sla over 18 robijnen)
    3. Maak 6 lavendelzeep in de werkplaats en gebruik ze om de kriebels te verdrijven (sla over 28 robijnen)
    (1 x as uit het kampvuur + 2 lavendelblaadjes (verzorgen van lavendelbloemen)
    + 2 vriendelijke hartjes (buren bezoeken) )
    Beloning: 223 XP + 800 Duiten

Sjongejonge, fijne Ridder ben ik. Ik mankeer altijd wat! Een goed maal zal helpen om mijn beschadigde ziel te smeren!
    Queeste – Kwakkelende Karel
    1. Maak 8 KasteelHeerpannenkoek in de magische keuken (sla over 18 robijnen)
    (1 x Winter Ei + 1 x Kasteelpannenkoek)
    (Kasteelpannenkoek : 5 x Meel (bruine zak) + 3 x Room a la Creme (vragen aan buren)
    2. Zorg 5 keer voor het Ridderhoofdkwartier (sla over 15 robijnen)
    3. Ga naar je buren en zorg daar ook 5 keer het Ridderhoofdkwartier (sla over 20 robijnen)
    Beloning: 238 XP + 820 Duiten

Zo, ben even bij Solomon geweest. Hij schrijft mij rust en meer lekker eten voor, dan zal de jeuk zeker weggaan. Hoe zou Solomon er eigenlijk uitzien zonder baard?
    Queeste – Jeukzorg
    1. Maak 10 Ridderrollades in de magische keuken (sla over 30 robijnen)
    ( 1x Spekrol (Koningsvarken) + 1x Regenboog Remedie
    (Regenboog Remedie (1.407) = 5x Regenboog Lavalamp (105) + 1x Twinkeltonic )
    2. Maak 3 Koningskussens voor Karel in de Magische Werkplaats en gebruik ze (sla over 20 robijnen)
    ( 3 uur - 1 magische deken - 25 helpende hartjes)
    ( Magische Deken maken in de magische werkplaats - 4 uur - 10 x katoen - 7 x ganzenveren)
    3. Maak 25 stukken spek in het rookhuis (sla over 16 robijnen)

Goed, waar waren we? Oh ja: we moeten dat stukje Nachtelijke Hemel vinden. Weet je, volgens mij wordt Solomon knapper als hij zijn baard afscheert!
    Queeste – Luchtvissen
    1. Ga naar je buren en oogst daar 15 kersenbomen (sla over 18 robijnen)
    (verzorgen van kersenbomen telt ook mee)
    2. Vis 12 keer in je vijver om te zien of het stukje hemel daar in zit (sla over 15 robijnen)
    (alleen met hengel vissen telt mee!!!)
    3. Maak 6 fruitmanden in de magische werkplaats en gebruik ze (sla over 36 robijnen)
    ( 2 uur 15 min. – 3 x lieveheersbeestjes - 2 x boomsap – 4 x sneeuwmonsterbont

Balthazar zweert dat hij iets vreemds zag bewegen in de Manestraal-gewassen. Misschien dat het stukje Hemel daarheen is gedreven!
    Queeste – De Pot In
    1. Oogst 35 Manestralen (sla over 18 robijnen)
    2. Maak 1 Hemelpot in de magische werkplaats om het stukje Nachtelijke Hemel in te bewaren straks (sla over 16 robijnen)
    (4 ½ uur – 5 klei – 8 x flesjes maanstof – 10 x zak boomgrond (vragen aan buren)
    3. Maak 8 Beboterde Prinselijke Pasta in de magische keuken (sla over 24 robijnen
    (1 boterstaaf + 1 Prinselijke Pastabasis )
    (Prinselijke Pastabasis: 5 x ei + 5 x meel )
    Beloning: 243 XP + 840 duiten

Ziezo, nu kan ik Altessa’s losgeld gaan betalen en je ouders vrijkopen! Doe jij maar je Prins(es)elijke plichten. Ik heb alles onder controle. Denk ik!
    Queeste – Prinselijke Plichten
    1. Voer 12 keer de gewone kip (sla over 12 robijnen)
    2. Maak 8 Baroneske Bananencréme in de magische keuken (sla over 24 robijnen)
    ( 4 x Ei + 4 x Mozzarella kaas)
    3. Verkoop 20 honingbroden om geld te verdienen (sla over 15 robijnen)
    Beloning: 243 XP + 840 Duiten

Zo zo zo… Die Ridder van jou mag dan achterlijk zijn, het is hem toch gelukt mij losgeld te brengen. Dan zal ik je ouders maar vrijlaten, zoals ik beloofd heb zeker?
    (Prins(es): Zou ik maar doen ja!)

Ach…. Wat sneu nu toch. Laat ik net de Koning en Koningin uit mijn kerker, vallen ze pardoes in mijn valkuil. Tja.. shit happens, weet je. Hehehe.
    (Prins(es): @#€$*#!? )

Het is echt waar! De Koning en Koningin zijn in een put gevallen vol met slangen. Geen zorgen, met het juiste gereedschap heb ik ze zo er uit!
    Queeste – Operatie Slangenput
    1. Ga naar je buren en wiedt daar 18 keer gras (sla over 18 robijnen)
    2. Maak 5 touwen in de magische werkplaats en gebruik ze (sla over 20 robijnen)
    (2 ½ uur - materialen: 8 x vezeldraad (gras wieden) + 3 x vriendelijke hartjes)
    3. Oogst 10 keer een rubberboom (sla over 15 robijnen)
    Beloning: 243 XP + 840 Duiten

Die vuile Altessa luist ons erin! Gelukkig slapen de slangen nu! Pas op dat we geen slapende slangen wakker maken!
    Queeste – Slapende Slangen
    1. Maak 3 “Serene Rustkaarsen” in de werkplaats en gebruik ze (sla over . robijnen)
    (2 uur - 6 x sterrenlicht - 5 x honingraten)
    (Serene Rustkaarsen op voorraad tellen mee)
    2. Oogst 15 keer voor Bloedend Hart Bloemen om Liefdespijlen te vinden (sla over 16 robijnen)
    3. Maak 30 Cupidotaartjes met de taartmachine (sla over 25 robijnen)
    (Taartmachine: liefdespijl + meel (bruine zak) + ei)
    Beloning: 248 XP + 860 Duiten

Jakkes! Die slangen slapen niet! Ze zijn klaarwakker!! Als ik ze niet HEEL snel een goed hap geef, eten ze de Koning en Koningin op!!
    Queeste – Hammen voor Slangen
    1. maak 30 espresso’s om Karel bij de les te houden (sla over 18 robijnen)
    (koffiemachine: dauwdruppel + koffieboon)
    2. Maak 12 Groene Hammen in de Magische Keuken (sla over 30 robijnen)
    (1 x Middeleeuwse Ham + 2 x Trollen Slijm)
    (Middeleeuwse Ham: 2 x gerookt Spek + 1 x Drakenschub)
    3. Maak 20 kommen Garnalensoep (sla over 20 robijnen)
    (Ketel: uien + garnalen)
    Beloning:
    Last edited by Gerdi RS; 08-31-2014, 03:22 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X