Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
30 September 2014 - TLQ - Fay de Tovernaarsleerling - De Paarse Magische Toren Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 30 September 2014 - TLQ - Fay de Tovernaarsleerling - De Paarse Magische Toren

Fay’s TLQ verzamelqueeste: De Paarse Magische Toren
    Normaal: Level 26 - 39
    Laatste activeer datum 15 oktober 2014. 360 uur de tijd

Queeste 1 - Een Knorrende Maag
    Mijn huiswerk af? Nee hoor, ik ben nog niet eens begonnen. Ik kan niet werken met een lege maag. Laten we iets eten en dan kom ik mijn hutje wel uit.
    1.Zaai 15 Duizendbladeren (sla over x Robijnen)
    2.Maak 3 Hofnar Ontbijtjes in de Magische Keuken (sla over x Robijnen)
    Beloning:

Queeste 2 - Oefening Baart Kunst
    Awww, Solomon zegt dat ik eerst de toverspreuken moet leren uitschrijven. "Oefening is de enige manier om een betere heks te worden." Blabla. Vooruit. Alleen als we daarna toverdrankjes gaan maken.
    1.Vraag 7 Schrijvende Veren Pennen van vrienden (sla over x Robijnen)
    2.Verzamel 4 Kleine Paardebloemen door voor Paardebloemen te zorgen (sla over x Robijnen)
    3.Maak 2 Toverdranken No. 13 in Fay’s Toverdrankenhutje (sla over x Robijnen)
    Beloning:

Queeste 3 - De Schoolbel gaat
    Dat was zo slecht nog niet, toch? Om eerlijk te zijn vond ik het nooit zo leuk om naar de Toverschool te gaan. Enige les dat ik leuk vond was Toverdranken lesuur. Sta je vast niet van te kijken.
    1.Zaai 15 Vlieren (sla over x Robijnen)
    2.Stuur Balthazar 1 keer op avontuur om Maansteen te verzamelen (sla over x Robijnen)
    3.Maak 3 Gelukselixirs in Fay’s Toverdrankenhutje (sla over x Robijnen)
    Beloning:

Queeste 4 - Afleidingen
    OK, ik ben klaar om Solomon te laten zien hoeveel ik tot nu toe heb geleerd. Wat niet veel is, moet ik zelf toegeven. Wat? Ben ik snel afgeleid?
    1.Oogst 20 Vleesetende Planten (sla over x Robijnen)
    2.Stuur Solomon 1 keer op avontuur om Toverstof te verzamelen (sla over x Robijnen)
    3.Maak 2 Lokkende Wierook in Fay’s Toverdrankenhutje (sla over 2 Robijnen)
    Beloning:

Queeste 5 - Spelgebonden
    Oh oh! Ik heb per ongeluk een zwijgend toverspreuk losgelaten op Balthazar. Wat moet ik nu doen? Umm... HELP!
    1.Oogst 20 Magische Paddenstoelen (sla over x Robijnen)
    2. Stuur Kabouter David 1 keer op avontuur om een Zwarte Doornroosje te verzamelen (sla over x Robijnen)
    3.Maak 1 Slapende Bubbels in Fay’s Toverdrankenhutje (sla over 3 Robijnen)
    Beloning:

Queeste 6 - Toverdranken Remedie
    Geen zorgen. Gelukkig heeft de laatste spreuk geen schadelijke bijeffecten gehad. Het is nu tijd voor een toverdranken geneeswonder!
    1.Stuur Bert 3 keer op avontuur om Dryadesap te verzamelen (sla over x Robijnen)
    2.Maak 3 glazen met Frambozensap (sla over x Robijnen)
    3.Maak 2 Wauwelsapjes in Fay’s Toverdrankenhutje (sla over 6 Robijnen)
    Beloning:

Queeste 7 - Terug naar de Basis
    Terug naar de les. Hoe grappig dat ook was, ik mag Solomon niet teleurstellen. Waarom gaan we niet op zoek naar een Spreuk Perkament wat ik kan oplezen? Dat is een stuk makkelijker voor mij.
    1.Vraag 5 Spreuken Perkamenten van Vrienden (sla over x Robijnen)
    2.Verzamel 8 potten Honing (sla over x Robijnen)
    3.Voltooi 2 Handelspost Bestellingen (sla over 10Robijnen)
    Beloning:

Queeste 8 - Succesvolle Spreuk
    Heb je dat gezien? Ik zweefde! Zelfs de oude tovenaar is aan het glimlachen. Dat was mijn eerste succesvolle spreuk. Dit vraagt om een toverdrankenfeestje!
    1.Ruim 4 Gras op in je Koninkrijk (sla over x Robijnen)
    2.Maak 4 potten Sterrenlichtjam (sla over 4 Robijnen)
    3.Maak 3 Nacht Talkpoeder in Fay’s Toverdrankenhutje (sla over x Robijnen)
    Beloning:

Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X