Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
4 mei 2014 - Doorlopende Queeste Ontmoet Mirella (het Begin) Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 mei 2014 - Doorlopende Queeste Ontmoet Mirella (het Begin)

Hallo. Zozo. Jij ziet er vriendelijk uit, Prinses. Ik ben mooie Mirella, de dappere Drakenbewaakster. Fijn je te
    ontmoeten! (Prinses: Drakenbewaakster?) Ja, dat ben ik ja. Ik zoek een man en die heet….. Hemel, ik vergat zijn naam. Maar hij staat hier in dit boek. Oh, waar zijn de bladzijden!? (Prinses: laten we ze vinden!)
    De drakenkronieken zijn geschreven door de legendarische Drakenbewaker Baldewijn. Zijn draken schonken mij dit boek. We moeten de bladzijden vinden! Zo ontdekken we oude recepten en geheimen!
    Queeste – Vergane Glorie
    1. Maak 1 tuinschaar in de werkplaats (sla over 12 robijnen)
    2. Snoei 2 x wildgroei op zoek naar de bladzijden (sla over 10 robijnen)
    Beloning: 93 XP + 300 duiten
    Met al die vulkanen hier hebben we echt Vuurvastheidsdrankjes nodig! We kunnen het vulkanische lava goed gebruiken, namelijk!!
    Queeste – Wordt Vast Vuurvast
    1. Maak en gebruik 2 Vuurvastheids-drankjes (sla over 12 robijnen)
    2. Maak en gebruik 6 mokers (maken in de werkplaats) (sla over 10 robijnen)
    Beloning:93 XP + 300 duiten
    De vloek van Altesa heeft ook de draken getroffen. Hun vleugels zijn gekortwiekt. Ze kunnen niet meer vliegen. Al
    maanden hebben ze niets te eten kunnen vinden, Ik heb gezworen dat ik de draken een groot vleesmaal zou brengen!
    Queeste – Knorretje
    1. Breng een varkentje tot wasdom (sla over 8 robijnen)
    2. Zaai 20 sojabonen (sla over 8 robijnen)
    3. Oogst 20 sojabonen (sla over 8 robijnen)
    Beloning: 93 XP + 300 duiten
    Geloof het of niet Prinses, maar ik ben een wees. Ik groeide op in het weeshuis ten oosten van jouw kasteel. Ik had daar als taak voor de dieren te zorgen. Reuze leuk was dat!
    Queeste – Vet Varken
    1. Voer het varken 20 maal ( sla over 10 robijnen)
    2. Maak 20 st. varkensvlees (sla over 10 robijnen)
    Beloning: 98 XP + 310 duiten
    De meeste draken zijn dol op spek, maar sommige babydraakjes hebben nog geen tanden. Zij zijn dus beter af met iets zachters.
    Queeste – Drakenbrood
    1. Maak 20 spek in de rookhuis (sla over 12 robijnen)
    2. Verdien een medaille voor gerookte zalm (50 stuks) (sla over 15 robijnen)
    Hee, je hebt helemaal geen touwen bij je! Terwijl je die hard nodig zult hebben als je vreemde oorden wilt ontdekken!!
    Queeste – Hou van Touw
    1. Maak en gebruik 5 touwen (in de werkplaats)(sla over 8 robijnen)
    2. Maak 5 Pijl en bogen (in de werkplaats)(sla over 10 robijnen)
    Tussen haakjes, heb jij Altessa hier laatstelijk nog gezien? Zo nee, dan kunnen we wel even een time-out nemen. Met een lekker fris glaasje watermeloensap. Hmmmm!!
    Queeste – Tijd voor Time-out
    1. Oogst 15 watermeloenen (sla over 10 robijnen)
    2. Maak 15 watermeloenen jam in de keukenmixmachine (sla over 12 robijnen)
    Beloning: 103 XP + 320 duiten
    Dit woud heeft meer stijl en sfeer nodig. In het weeshuis hadden we altijd lavalampen zodat we nooit bang waren in het donker. En een sfeer dat dat gaf!!
    Queeste – Licht in het Duister
    1. Koop 1 lava lamp machine (sla over 10 robijnen )
    Materialen:
    6 postzegels (12 min. in de werkplaats)
    6 hamers (2 uur in de werkplaats)
    1. Bouw de lava lamp machine af (sla over 12 robijnen)
    Elke kleur heeft een eigen betekenis. Paarse lava lampen staan symbool voor Koninklijke status en er is veel vraag
    naar. Het schijnt dat je kleuren kunt krijgen uit fruit. (Prinses: Huh?? )
    Queeste – Pluk eens een Pruimpje
    1. Koop 1 pruimenboom (sla over 8 robijnen)
    2. Oogst 5 maal pruimen (sla over 12 robijnen)
    3. Maak 10 pruimenjam met de keukenmixmachine (sla over 12 robijnen)
    Nou ik ben benieuwd! Zou die lava lamp machine echt van die geweldige lampen maken die heel veel waard zijn?
    Queeste – Paarse Rijkdom
    1. Verzamel 18 lava door het verzorgen van de vulkaan (sla over 12 robijnen)
    2. Maak 18 paarse lava lampen (pruimenjam gebruiken) (sla over 12 robijnen)
    3. Verkoop 18 paarse lava lampen om te zien wat ze waard zijn (sla over 10 robijnen)
    Beloning: 108 XP + 330 duiten
    Zuster Suzy van het weeshuis maakte altijd super lekker pruimenbrood. Ik krijg heimwee van al die pruimen hier.
    Misschien kunnen we zelf ook wel pruimenbrood maken?
    Queeste – Zuster Suzy's Smakelijkheden
    1. Oogst 10 x de pruimenboom (sla over 12 robijnen)
    2. Maak 20 pruimenbroden in de oven (sla over 12 robijnen)
    Maar….Ohn nee.. Er zijn een paar formules van de draken-kronieken weg!! We moeten die boeken terugvinden!!
    Queeste - Mirella's Missie
    1. Vindt de 4 draken-boeken tijdens het verzorgen van Mirella’s boomhuis. (sla over 12 robijnen)
    2. Maak 4 drakenboeken in de werkplaats (sla over 15 robijnen)
    2. Ontsluit Lava Rock Deel 2

David de Kabouter
    Lava land deel 2
    Je hebt 650 kasteelwaardepunten nodig om oord te ontsluiten. Bouw Koninklijke gebouwen om je kasteelwaarde te verhogen. Je hebt het volgende nodig om deze streek te ontdekken en met je vrienden te delen.
    1. Verzamel je moed. Komt vrij bij level 24 (sla over 40 duiten)
    2. Breng licht op een donker pad. Krijg 30 rode lavalampen (ketchup uit de keukenmix machine) van de lava lamp machine (sla over 35 robijnen)
    3. Schrijf en brief naar huis. Kost 10 Koninklijke zegels (in de werkplaats) om naar (sla over 40 robijnen)
    4. Dok voor doorgangsrechten. Tol van 80.000 duiten (bezit) (sla over 160 robijnen)

Mirella: Bedankt dat je de drakenboeken hebt gevonden! . Jij bent zo behulpzaam! Dus de naam van de man die ik moet vinden is Solomon Wijs. Ken jij die? (Prinses: Natuurlijk..) Weet jij waar die woont? Hopelijk niet in dat huisje aan de gracht? Want zo te zien is daar iets heel erg gebeurd… (Prinses: Dat is Solomon’s huis….)
    Voor we naar Solomon gaan, rest n nog een belangrijke taak. We moeten deze vulkanen tot bedaren brengen. Stel je voor dat er een uitbarst!!!
    Queeste – Aan de rand van Lavaland
    1. Klik op de grote vulkaan om 20 lava te delven (sla over 15 robijnen)
    2. Verdien de medaille voor paarse lavalamp (65 st.) (sla over 18 daalders)
    Beloning: 113 XP + 340 duiten
    Ans is een gans en bezorgdheid en gevaar werken bij haar op de lachspieren. Ongelooflijk dat ze me vanuit het Weeshuis helemaal tot hier gevolgd is. (Prinses: OK) Ans verbrandt altijd veel calorieën door zich druk te maken
    over….over alles eigenlijk!! Het valt daardoor niet mee om haar buikje vol te krijgen. Maar het is de moeite van het proberen waard: ze is een trouwe vriendin!
    Queeste – Door het Ganze Land
    1. Zaai 18 gerst (sla over 12 robijnen)
    2. Oogst 18 gerst (sla over 12 robijnen)
    Door haar gegiegel verliest Gans Ans nog wel eens een donsveertje. Geef haar maar lekker veel gerst zodat ze
    extra energiek kan giechelen. Want met haar dons maak je de meest luxueuze donsbedden.
    Queeste - Veren en Pluisjes
    1. Voer Gans Ans 18 x met gerst (sla over 15 robijnen)
    2. Verzamel 18 donsveren van Gans Ans (sla over 15 robijnen)
    3. Versterk je Kasteel tot een groter Kasteel (sla over 15 robijnen)

Gans Ans
    Bedankt voor de gerst!! En om mij weer bij mijn beste vriendin Mirella te brengen! Mama Mia !!!! Wat een enge
    Inuksuk staat daar! Hij staart me zo aan….hihi En...oh hemel, wat verlies ik de laatste tijd veel donsveren.Haha
    (Prinses: OK!)

Mirella: Wat een enge Inuksuk staat daar !! Het ding is bezeten van een kwade geest ofzo!! We kunnen dat ding niet zo laten staan. Maar we hebben wat speciaal nodig om dat ding af te breken!!!
    Queeste – Enge Inuksuk
    1. Maak 1 Toverhamer (in de werkplaats)
    2. Hak de vervloekte Inuksuk weg (6 toverhamers nodig)
    Beloning: 118 XP + 350 duiten
    Dat moet Altessa zijn. Ik denk dat ze boos is omdat we die enge Inuksuk hebben vernield. Solomon's huis is naar de bliksem! (Prinses: Ok) Oei, Altessa vindt het niet zo leuk dat wij haar enge Inuksuk aan gruzelementen hebben geslagen. Nu zit Solomon in de nesten! laten we onszelf versterken en Solomon op een veilig manier te hulp snellen!
    Queeste – Te Wapen
    1. Maak 1 en gebruik 1 stuk pantser (in de werkplaats) (sla over 15 robijnen)
    2. Maak en gebruik 3 zwaarden (in de werkplaats) (sla over 15 robijnen)
    Ik weet niet precies hoe het zit met die nieuwe vloek op Solomon's hutje. Misschien dat die ouwe schildpad in de sloot iets weet? Voor wat eten vertelt hij alles. (Prinses: Ok) Schildpadden houden van bananenbrood. Oh nee wacht, dat zijn apen.. Ach wat… schildpadden houden vast ook van bananenbrood.
    Queeste - Bananenbrood
    1. Oogst 15 bananen (sla over 15 robijnen)
    2. Maak 30 bananenbroden (sla over 18 robijnen)
    3. Maak 25 glazen aardbeiensap (sla over 18 robijnen)
    Last edited by Gerdi RS; 08-31-2014, 04:23 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X