Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
4 Mei 2013 - Doorlopende Queeste Klara de Koe (het Begin) Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 Mei 2013 - Doorlopende Queeste Klara de Koe (het Begin)

Queeste - Leer groot scherm te maken om je blik te verruimen
    Beloning: 15 XP + 85 duiten
    Dat vieze gras maakt mijn klaver altijd zo bitter. Bah! Misschien kun je wat gra opruimen en ook een paar rotsen wegdoen. Dan hebben je buren meer ruimte al ze je komen bezoeken.
    Queeste – Grote Opruiming
    1. Wied 2 onkuiden (sla over voor 2 robijnen)
    2. Hak 2 rotsen weg (sla over voor 2 robijnen)
    Beloning: 15 XP + 85 duiten
    Verzorg de bloemen met liefde en ze zullen je rijkelijk belonen! Dat zal snel van pas komen.
    (Koffie met Klara deel 5)
    Queeste - Flower Power
    1. Verzorg 2 x een bloem (sla over voor 3 robijnen)
    2. Verzamel 3 dauwdruppels tijdens het verzorgen
    Beloning: 17 XP + 95 duiten
    Bedankt! Dit voer is heerlijk! Hee, ik heb een idee! Als je wat meer akker aanlegt, dan kun je nog meer klaver voor mij maken! Joepiedeboe!!!
    Queeste – Klaver voor Klara
    1. Zorg dat je 15 akker hebt (afkopen voor 3 robijnen)
    2. Zaai 6 klaver (sla over voor 4 robijnen)
    Beloning: 21 XP + 95 munten

----------------------------------

De brief

Welkom lieve Prinses, de edelstenen en de halsketting liggen voor je klaar. De macht die er in zit is erg krachtig. Ze bevatten de sleutel naar Solomon’s geluk. Afz een vriend

De brief: Liefste kind, het spijt ons dat we je al die jaren zo beschermd hebben. Maar we moesten wel vanwege Altessa. We zijn trots op je om wat je tot nu toe bereikt hebt. Maar je moet doorgaan!. Voer de produktie op, breidt je rijk uit en dring Altessa steeds verder terug. De toekomst van dit Koninkrijk ligt in jouw handen! Koning Jarvis

(Prinses) Ik kan het!!
    Last edited by Gerdi RS; 08-31-2014, 04:22 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X