Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
4 Mei 2013 - Doorlopende Queeste David de Kabouter DEEL 2 (Reuzenrad) Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 Mei 2013 - Doorlopende Queeste David de Kabouter DEEL 2 (Reuzenrad)

Zorg dat Klara’s nieuwe vriendin Bella zich ook geliefd voelt. Ze houdt bijna net zoveel van klaver als Klara.
    Queeste - Super Boer
    1. Koop een koe à 2.000 munten (sla over voor 6 robijnen)
    2. Voer het kalfje Bella 12 flessen babymelk (sla over voor 7 robijnen)
    3. Verzamel 80 melk om de boerenmedaille te winnen (sla over voor 12 robijnen)
    Beloning: 33 XP + 800 duiten
    Klara de Koe
    Oh, bedankt Prinses! Nu heb ik iemand met wie ik Koeienees kan praten! Ik ben zo blij! Boe!!!
    David de Kabouter
    Het is goed om geld achter de hand te hebben. Je weet nooit wanneer de nare streken van Altessa weer een gepeperde rekening opleveren..
    Queeste - Spaarvarken
    1. Spaar 4.000 munten ( sla over voor 7 robijnen)
    2. Bereik level 9 (sla over voor 7 robijnen)
    Beloning: 38 XP + 190 Duiten
    Nu nog inkt. Anders schrijft het zo lastig. Isaak van de inktwinkel is altijd in voor een goede ruil
    Queeste – Eerlijke Handel
    1. Koop een oven à 3.000 munten (sla over 6 robijnen)
    2. Bouw de oven af (sla over 7 robijnen)
    Materialen:
    3 houten planken (maken in de werkplaats)
    2 stenen (maken in de werkplaats)
    Beloning: 38 XP + 1.000 duiten
    Dit is een echt brood recept. Hoge voedingswaarde en nog lekker ook. Daar betalen de mensen voor! Ik weet zeker dat je het lekker vindt. Hey, heb ik je al eens verteld van mijn kitten Mittens? Kaasbrood is haar favoriet. Ik mis haar….
    Queeste – Dagelijks Brood
    1. Doe 10 zakken havermeel à 69 munten in de broodmachine (sla over 6 robijnen)
    2. Doe 10 eieren à 40 munten in de broodmachine (sla over 6 robijnen)
    3. Maak 18 kaasbroden (sla over 7 robijnen)
    Beloning: 38 XP + 190 munten
    Oh..oh.. problemen. Ik zag een paar handlangers en ze komen recht op je af. Dat wordt knokken!!!
    Queeste – Hatelijke Handlangers
    1. Versla 3handlangers in je Koninkrijk (sla over 7 robijnen)
    2. Verkoop 18 kaasbroden à 201 munten (sla over 6 robijnen)
    Beloning: 38 XP + 190 duiten
    Gefeliciteerd!!! Je hebt een onderscheiding gekregen voor handlangers schoppen. Meer onderscheidingen liggen in het verschiet.
    Klik op je kasteel om ze te zien.
    Beloning: 60 XP – 350 duiten – 1 energie – 1 medaille
    Goede vrienden zijn keihard nodig. Nodig je vrienden uit om je te helpen in de strijd tegen het kwaad. En krijg beloningen als je hen helpt in hun Koninkrijk.
    Queeste – Goede Buren
    1. Zorg dat je 3 buren hebt (sla over 3 robijnen)
    2. Verricht 15 handelingen bij je buren in hun Koninkrijken (elk bezoek is goed voor 5 handelingen) (sla over 8 robijnen)
    3. Verdien 15 helpende hartjes
    Beloning: 38 XP + 190 duiten
    Wel Prinses, Altessa heeft deze keer haar duistere krachten op Paddenstoelenland gebotvierd. Ik moet daar naar toe!!

Sode…… Mijn droom! Helemaal om zeep!!! Die nare Altessa met haar rot-handlangers! Kijk nu toch!!! Ik ben geruïneerd!! (Prinses: David, rustig nou!! )

Ik BEN rustig! Mijn hele huisje is wel bedolven onder dat ijs, ja!! En mijn reuzenrad? Mijn pracht en praal..helemaal stijf bevroren!!! (Prinses: Geen zorgen. Ik zal helpen)

Dank je wel Prinses. Dit Reuzenrad was het begin van mijn superproject Hopsaland, het eerste pretpark van dit koninkrijk. Ik droomde daar al van toen ik nog een klein kaboutertje was. – maar dan zonder al dat ijs hier!!!
    Queeste - Een ijskoud streven
    1. Maak 5 ijsbijlen in de werkplaats (sla over 13 robijnen)
    2. Ruim 5 ijsstalagmieten op
    Beloning: 128 XP en 380 duiten + 1 kabouterhuis (nog af te bouwen)
    8 ijsstukken – 8 touwen – 6 zakken spijkers
    Beloning: 128 XP en 380 duiten
    Brr.. het is hier steenkoud en ik ben steenkapot. Kun jij mij niet helpen een optrekje te bouwen voordat de nacht valt?
    Queeste – Knus Kabouterhuisje
    1. Haal David’s kabouterhuis uit je knapzak
    2. Bouw af met: (8 ijsstukken - 8 touwen - 6 zakken spijkers) (sla over 20 robijnen)
    3. verzamel 10 bevroren dauwdruppels door de bevroren bloemen te verzorgen.
    Beloning: 128 XP en 380 duiten
    Iets vinden op de ijzige vloek hier is heel goed, maar de economie moet ook op gang blijven. Koffie met melk en lavalampen zijn heel apart. Laten we ze combineren voor een daverend commercieel succes!!
    Queeste – IJzig Schijnsel
    1. Maak 25 kopjes ijskoffie met bevroren dauwdruppel (sla over 15 robijnen)
    2. Doe 25 kopjes ijskoffie in de lavalampmachine (sla over 14 robijnen)
    3. Maak 25 ijs-lavalampen (sla over 14 robijnen)
    Beloning: 128 XP + 380 duiten
    Psssst.. Ik weet wat er aan de hand is. Gisternacht ben ik naar buiten geslopen en heb 10 flessen van mijn allersterkste tovenaarsdrank verstopt. Vind ze! Je kunt er David’s reuzenrad mee redden! (Prinses: Ok)
    Solomon heeft 10 tovenaarsdrankjes verstopt, maar hij kon niet zeggen waar, want handlangers lagen op de loer. Daarom heeft hij aanwijzingen verstopt in profetie-stenen.
    Die moeten we vinden!
    Queeste – Opsporing Verzocht
    1. Verzamel 8 profetie-stenen door je Koninklijke wijnhuizen te verzorgen (sla over 16 robijnen)
    2. Gebruik 8 profetie-stenen om te weten te komen waar Solomon de tovenaarsdrankjes heeft verstopt (sla over 14 robijnen)
    3. Maak 30 kommen varkensvleessoep (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 133 XP + 400 duiten
    Solomon zei dat we Magmasoep nodig hebben. Alleen daarmee kunnen we de smeltende krachten van de tovenaarsdrankjes ontsluiten!!
    Queeste - Zoekt en Gij zult vinden
    1. Vind 10 tovenaarsdrankjes door te zorgen voor het kabouterhuis (sla over 18 robijnen)
    2. Maak 30 kommen Magmasoep (sla over 20 robijnen)
    Dankzij jou en je tomeloze energie komt Hopsaland misschien toch nog gereed!
    Ik kan je niet genoeg bedanken!!!
    Queeste - Magnifieke magma smeltkracht
    1. Maak 5 magische magmasmelt kroezen (sla over 30 robijnen)
    2. Gebruik 5 magische magmasmeltkroezen om het reuzenrad te ontdooien
    (sla over 7 robijnen)
    3. Haal een medaille voor pruimenbrood (85 st.) (sla over 20 robijnen)
    Bouw het reuzenrad af:
    8 bakstenen - 5 ijsbrokken - 4 tandwiel rubbers

Goed gedaan! Nu het reuzenrad ontdooid is, kunnen we de schade opnemen. Hmmm ....het ziet er naar uit dat de oude rubberen riemen de vrieskou niet hebben overleefd.
    Queeste – Rubberen Rommel?
    1. Plant 1 rubberboom (sla over 18 robijnen)
    2. Oogst 10 keer een rubberboom (sla over 18 robijnen)
    3. Maak 4 rubberen tandwielen (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 138 XP + 420 duiten
    Zo, de rubberen riemen zijn klaar. Tussen twee haakjes, er zouden sneeuwmonsters zijn gesignaleerd in deze regionen! Ze horen bij Altessa’s ijsvloek! Wees op je hoede!!!!!
    Queeste – Stoute Sneeuwmonsters
    1. Repareer het reuzenrad ( sla over 18 robijnen)
    2.Verzamel 20 suikerspinnen door voor het reuzenrad te zorgen (sla over 18 robijnen)
    Goed gedaan Prinses. Je hebt die sneeuwmonsters mores geleerd en ook nog mijn reuzenrad gerepareerd! De uitbreiding van Hopsaland kan beginnen!!
    Queeste – Zoete Taartjes Bakken
    1. Maak 20 suikerspintaarten (sla over 15 robijnen)
    2. Verkoop 20 suikerspintaarten (sla over 18 robijnen)
    3. Haal een medaille voor citroentaart (90 st.) (sla over 20 robijnen)
    Volgens mij is Altessa niet onder de indruk, Prinses. Ik verwacht alleen maar meer sneeuwmonsters. Als ze weer verschijnen, pak ze dan ook hun bont af!
    Queeste - Bevroren Bont
    1. Versla 2 sneeuwmonsters (ze verschijnen op dezelfde manier als de handlangers) (sla over 10 robijnen)
    2. Verzamel 8 sneeuwmonsterbont (door ze 5 x te schoppen) (sla over voor 10 robijnen)
    3. Maak 30 gerookte zalmen (sla over 18 robijnen)
    Beloning: 143 XP + 440 duiten
    Ik heb een zeer lucratief idee voor dat bont van die monsters. Maar eerst en vooral moeten we de boel opwarmen, want Klara staat te rillen van de kou!
    Queeste – Er Warmpjes Bijzitten
    1. Zorg dat je 2 kampvuren hebt (sla over 10 robijnen)
    2. Zorg 5 keer voor een kampvuur (sla over 12 robijnen)
    3. Maak 30 glazen aardbeiensap (sla over 18 robijnen)
    Het blijft hier nog altijd frisjes. Ik denk dat we wat warme kleren nodig hebben, bijvoorbeeld iets pluizigs en…ehmmm…in maatje XXS. Ik zei toch dat ik iets wist om dat bont voor te gebuiken!
    Queeste - Koukleum
    1. Maak en gebruik 1 sneeuwpak maat XXS voor David (sla over 12 robijnen)
    2. Maak en gebruik 2 oorwarmers (sla over 16 robijnen)
    Ahhhh dat voelt goed aan en is lekker warm. Vooral die oorwarmers! Dankjewel Prinses! Ik voel de warmte weer in mijn botten terug komen! (Prinses: zeker!)
    Net als jij kan ik ook niet wachten om nieuw land te ontdekken. Wacht!!! Ik hoor enge geluiden achter die bomen vandaan komen! Hoor jij dat ook?
    Queeste - Enge geluiden uit het donker
    1. Verdien de appelsap medaille (95 st.)
    2. Speel het volgende gebeid vrij
    Nieuw gebied Northern Woodlands wordt vervolgd!!

zie deel 3 David de Kabouter
    Last edited by Gerdi RS; 08-31-2014, 04:19 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X