Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
25 September 2013 - Doorlopende Queeste David de Kabouter (De Noordelijke Bosgronden) Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 25 September 2013 - Doorlopende Queeste David de Kabouter (De Noordelijke Bosgronden)

De Noordelijke Bosgronden

David de kabouter
    je hebt het volgende nodig om deze streek te ontdekken en te delen met je vrienden:
    1. Betaal tol 500.000 duiten (sla over 320 robijnen)
    2. Bereid je voor (komt vrij bij level 31)
    3. Versterk jezelf (kost 10 houten planken)
    4. Kost 10 zakken spijkers

Gefeliciteerd!! Je hebt de Queeste "Geheimzinnig geritsel" volbracht door de Noordelijke Bosgronden te openen!
    Beloning: 148 XP + 460 duiten

Wat spookt Altessa nu weer uit?
    Zo te zien was die Ridder met gezwinde spoed op weg, toen Altessa hem trof met de IJsvloek! (Prinses: AU! Dat ziet er pijnlijk uit! )

Ja, dat kun je wel zeggen. Weet je, we zouden die Ridder heel goed kunnen gebruiken. Ik zal eens kijken of er een manier is om hem aan de praat te krijgen. Breidt jij ondertussen Hopsaland verder uit? (Prinses: Doe ik! )

Hoe zou die Ridder hier naartoe gekomen zijn om jou te helpen? Helpen zit hem in het bloed, namelijk.... Brrrrr, het is hier wel ijzig k-k-koud. Vlug alles ontdooien!
    Queeste - IJsbreker
    1. Haal 10 bevroren gras, zwammen of bloemen weg (sla over 18 robijnen)
    2. Hak 2 bevroren rotsen weg (sla over 15 robijnen)
    3. Hak 1 bevroren wilg om (sla over 12 robijnen)

Misschien moeten we in de Magische Keuken iets warms maken, tegen de kou. En misschien ontdooit die Ridder op slag als hij dat heerlijke voedsel ruikt! En anders eten we het lekker zelf op :-)
    Queeste - Steenkoud
    1. Maak 8 Oranje Broodjes in de magische keuken (sla over 20 robijnen)
    2. Zorg dat je 1 Koningsbuffel hebt (door de buffel te voeren)
    3. Maak 8 keer vanillemelk door de Koningsbuffel te voeren (sla over 18 robijnen)

Potverdorie. Die Ridder zit goed vast. Laten we een brief sturen naar Kabouterland. Daar in het Noorden weten ze alles van ijsvloeken. Voor een lekker sapje vertellen ze alles!
    Queeste - Krabbels voor Kabouterland
    1. Maak 10 Koninklijke postzegels in de werkplaats (sla over 20 robijnen)
    2. Verzamel 10 enveloppen van je vrienden (sla over 18 robijnen)
    3. Maak 30 glazen appelsap ( sla over 18 robijnen)
    Beloning: 153 XP + 480 duiten

Zal ik eens wat vertellen? Hopsaland staat in de Koningskrant! De mensen zijn verzot op onze IJskoffie! En terecht, want het is heerlijk. Burp. Oeps, sorry. Nog een rondje graag!
    Queeste - Zoete Koffie
    1. Zorg 20 keer voor het Reuzenrad (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 40 suikerspintaarten (sla over 20 robijnen)
    3. Verkoop 30 kopjes ijskoffie (sla over 20 robijnen)

Uhm..dit is nogal schaamtelijk. Ik bukte mij en nu ben ik uit mijn broek gescheurd. Zeker weer te veel gesnoept... Kun jij een nieuwe broek sturen? Een modieuze graag!
    Queeste - Broekventje
    1. Maak 30 Paarse lavalampen (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 1 purperen broek in de werkplaats (sla over 20 robijnen)
    3. Help David in zijn nieuwe broek (sla over 15 robijnen)

Ach, wat schattig! Balthasar heeft aangeboden een Hopsaland-poort te maken. Laten we hem aardbeien popcorn sturen, dat lust hij vast. Zeg, die purperen broek maakt mij echt dunner, vind je niet?
    Queeste - Hulp aan de Poort
    1. Maak 35 glazen aardbeienjam (sla over 22 robijnen)
    2. Doe 35 glazen aardbeienjam in de popcornmachine (sla over 20 robijnen)
    3. Maak 40 aardbeienpopcorn (sla over 26 robijnen)
    Beloning: 158 XP + 500 duiten

Wat is Balthasar toch een getalenteerde schildpad! Zo traag als een slak, maar wel topkwaliteit! Nog een likje verf en we kunnen de poort openzetten!
    Queeste - Maak het Officeel
    1. Maak 1 Hopsaland poort in de werkplaats (sla over 25 robijnen)
    2. Zet de Hopasland poort in je Koninkrijk (sla over 10 robijnen)
    Beloning: 148 XP + 500 duiten

Altessa zou de pret in Hopsaland maar wat graag bederven. Gelukkig kunnen die handlangertjes van haar niet zo hoog springen. Een vrolijk hekje zal ze wel weghouden!
    Queeste - Hopsende Handlangertjes
    1. Koop en plaats 3 Hopsaland hekjes (sla over (18 robijnen)
    2. Verdien een medaille voor Suikerspintaart (sla over x robijnen)
    3. Verzamel 10 Hopsaland antwoordkaarten van je vrienden (sla over 18 robijnen)
    Beloning: 158 XP + 500 duiten

Er is bericht terug van mijn familie uit Het Noorden! Hopelijk zit er wat nuttigs in! Tjonge, dit pakket is stijf bevroren zeg! Kun jij helpen om het open te bikken?
    Queeste - De tijd Tikt
    1. Bouw 1 Toren des Tijds af (sla over 18 robijnen)
    2. Vind 6 koevoeten door voor een Toren des Tijds te zorgen en gebruik ze (sla over 20 robijnen)
    3. Maak en gebruik 6 mokers (sla over 18 robijnen)
    Beloning: Beloning: 148 XP + 480 duiten

Hehe, eindelijk is dat pakket open. Ze hebben ons een ont-ijshoorntje gestuurd om de Ridder te ont-ijzen! En de Kabouter Academie doet meteen een Hopsaland bestelling. Cool!
    Queeste - Populaire Popcorn
    1. Maak 20 Maanpopcorn met de popcornmachine (sla over 20 robijnen)
    2. Verkoop 20 Maanpopcorn (sla over 12 robijnen)
    3. Maak 5 Kasteelheer Pannenkoeken in de Magische Keuken (sla over 25 robijnen)
    Beloning: 163 XP + 520 duiten

Gelukt! De Ridder is ont-ijst! Maar hij is nog zo onbeweeglijk als een standbeeld. Huh?.. Maar hij IS een standbeeld! Hm, misschien is er toch iets niet helemaal goed gegaan. (Prinses: David!!)
    Maakt niet uit. Ik weet het al. Volgens een notitie van mijn familie moeten we na het ont-ijzen van een Ridder moeten we zo snel mogelijk een huis voor hem bouwen!

Zucht. Ik mis mijn familie wel hoor. Vooral mijn moeder. Zij is de beste Kokkin van heel Kabouterland! Was ik maar weer jong....Misschien kan de Magische Keuken wat herinneringen ophalen!
    Queeste - Kabouter in de Keuken
    1. Maak 8 kopjes koffie à la Fabiola in de Magische Keuken (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 8 porties Verbond der Naties in de Magische Keuken (sla over 24 robijnen)
    3. Verkoop 8 porties Verbond der Naties (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 163 XP + 520 duiten + 1 Ridderhoofdkwartier (nog af te bouwen met: 8 planken - 6 touwen - 6 zakken spijkers / 4 werknemers

Hemel! De Ridder beweegt! Laten we doen wat mijn familie voorstelt: een onderkomen voor hem bouwen. Je vrienden kunnen daarbij helpen. Zet hem op!
    Queeste - Ridderhoofdkwartier
    1. Zet het Ridderhoofdkwartier in je Koninkrijk (sla over 12 robijnen)
    2. Bouw het Ridderhoofdkwartier af (sla over 25 robijnen)
    3. Verzamel 35 ganzenveren door de gans gerst te voeren (sla over 20 robijnen)
    Beloning: 168 XP + 540 duiten

Solomon zegt dat echte Ridders roestvrij-stalen harnassen hebben. Hm, we kunnen beginnen met een helm. Ik maak me wel zorgen. Wat nu als Altessa onze zielen als losprijs eist? Ridder, wordt snel wakker!
    Queeste - Reken af met Roest
    1. Huur werknemers voor het Ridderhoofdkwartier (sla over 20 robijnen)
    2. Verzamel 6 moed door het Ridderhoofdkwartiers te verzorgen (sla over 18 robijnen)
    3. Verzamel 20 rode verf door Rode lavalampen te maken (sla over 18 robijnen)
    Beloning: Beloning: 168 XP + 640 duiten

Met deze helm gaat de Ridder volle zalen trekken! Ik kijk ernaar uit om hem te ontmoeten. En ook om Altessa's gezicht te zien als ze merkt wat we aan het doen zijn!
    Queeste - Helpende Helm
    1. Maak 1 ridderhelm in de Magische Werkplaats (sla over 22 robijnen)
    2. Zet de ridderhelm op de Ridder (sla over 10 robijnen)
    Beloning: 168 XP + 560 duiten

Laten we nu een harnas maken dat zal blinken in het zonlicht! Pas op dames, deze stoere Ridder wordt met de minuut knapper!
    Queeste - Riddergoed
    1. Oogst 20 keer rubber (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 10 zakken spijkers in de werkplaats (sla over 25 robijnen)
    3. Maak 12 stukken zeep in de werkplaats om de Ridder te poetsen (sla over 26 robijnen)
    Beloning: 173 XP + 580 duiten

Een Ridder in dit Koninkrijk is als een sprookje dat Waarheid wordt! Kun je me even knijpen? Ik geloof dat ik droom! Altessa heeft geen schijn van kans meer!
    Queeste - Wie het Harnas past...
    1. Maak 1 blinkend harnas in de Magische Werkplaats (sla over 20 robijnen)
    2. Help de Ridder in zijn blinkend harnas (sla over 12 robijnen)
    Beloning: 173 XP + 580 duiten

Hemel! De Ridder kan niet bewegen! Volgens Solomon heeft hij de Ridderitis! Daar zijn remedies voor, en het beste geneesmiddel zijn Regenboogstralen! (Prinses: Regenboogstralen?)
    Ja, en dat komt goed uit, want daar in de verte zie ik een Regenboogboom. Perfect! Ik heb altijd al een Regenboogboom in Hopsaland willen hebben! (Prinses: Laten we vlug gaan!)

wordt vervolgd door weer een nieuwe uitdaging!!!
    Last edited by Gerdi RS; 08-31-2014, 04:10 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X