Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
29 Mei 2013 - Doorlopende Queeste Mirella - Het Gouden Ei Gevonden (drakie Sjakie) Page Title Module
Move Remove Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 29 Mei 2013 - Doorlopende Queeste Mirella - Het Gouden Ei Gevonden (drakie Sjakie)

Kijk, de magische spiegel had gelijk! Daar ligt inderdaad een gouden ei, onder die boom! Maar het ziet er bitterkoud uit... Die rot-Altessa!! (Prinses: OK)

Wat voor een jong er ook in dat ei zit, het zit vast te bevriezen van de kou! Het roept herinneringen op aan de koude, eenzame winters als weeskind. Ik leerde toen dekens maken. Wacht, ik zal het jou ook leren!
    Queeste - Warme Deken
    1. Oogst 20 keer een katoenboom (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 28 ganzenveren (sla over 18 robijnen)
    3. Maak 4 magische Dekens in de werkplaats (sla over 14 robijnen)
    Beloning: 148 XP + 460 duiten

Volgens de droom van Solomon, zit er een heel speciaal en zeldzaam draakje in dat ei. En babydraakjes eten graag drakenvruchtjam, dat is algemeen bekend.
    Queeste - Drakenvruchtjam
    1. Oogst 30 drakenvruchten (sla over 16 robijnen)
    2. Maak 10 Madelief Drakenvruchtjam in de magische keuken (sla over 30 robijnen)
    3. verdien een medaille voor RODE lavalampen (75 st.) (sla over 25 robijnen)

Als dit draakje echt zo zeldzaam is dan kun je er donder op zeggen dat Altessa het kwaad wil doen. Laten we op onze hoede zijn en een veilige Broederij opzetten!
    Queeste - Broederij
    1. Maak 5 glazen ramen voor de Broederij en gebruik ze (sla over 18 robijnen)
    2. Maak 4 Koningskussens in de werkplaats voor het ei en gebruik ze (sla over 20 robijnen)
    Beloning: Beloning: 153 XP + 480 duiten

Oeps, kijk eens naar Bertje. Wat een jaloerse blik. Hij voelt zich achtergesteld omdat wij het alleen maar over dat draken-ei hebben. Laten we ook eens wat aandacht aan Bertje besteden!
    Queeste - Bertje is Jaloers
    1. Maak 30 glazen frambozen sap (sla over 18 ronijnen)
    2. Verzamel 30 honingraten bij het maken van honing (sla over 18 robijnen)
    3. Maak 12 Nobele Nectar in de magische keuken (sla over 30 robijnen)
    Beloning: 153 XP + 480 duiten

Bertje
    Gelukkig! Je bent mij toch niet vergeten! Ik maakte mij al zorgen! Zo'n baby-draakje is wel schattig hoor, maar ik blijf toch het schattigts! Ja, toch! Toch?
    (Prinses: Lol! Natuurlijk Bert!)

Mirella
    Oef. Gelukkig voelt Bertje zich weer blij, de schat. Ik geloof dat hij zelfs wil helpen. (Prinses: Dat zou mooi zijn)

Ik hoop dat alles goed gaat want baby's hebben ontzettend veel nodig! We doen er verstandig aan een goed voorraad eten aan te leggen voor dat hij ter wereld komt.
    Queeste - Babybenodigdheden
    1. Oogst 20 keer een boterboom (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 30 boterpopcorn (sla over 18 robijnen)
    3. Verdien een medaille voor Maanpopcorn (70 st.) (sla over 25 robijnen)

Oh nee he. Altessa heeft er weer eens flink de pest in en zit in alle Koninkrijken lieve onschuldige konijntjes te pesten! En ze heeft bij al je buren de bomen de bomenpest bezorgd!
    Queeste - Pestgedrag
    1. Voer je konijnen en maak zo 30 bundels Angorahaar (sla over 16 robijnen)
    2. Hak 30 keer bomen bij je buren (sla over 25 robijnen)
    3. Maak 5 naaigaren in de werkplaats (sla over 32 robijnen)
    Beloning: 158 XP + 500 duiten

We krijgen steeds meer berichten over Altessa's ijsterreur! Sommige van je buren vriezen dood en er is hoge hongersnood! Daar moeten we wat aan gaan doen!
    Queeste - Reddingsactie
    1. Maak 5 boa's voor je vrienden in de werkplaats (sla over 20 robijnen)
    2. Gebruik 5 boa's (sla over 12 robijnen)
    3. Maak 12 Neptunus Ontbijten in de Magische Keuken (sla over 25 robijnen)

Opgepast! Terwijl wij met die boa's bezig waren, slopen er hier handlangers rond, op zoek naar het ei. Gelukkig heeft mama Beer ze keihard op de vlucht gebruld. Maar, pas op! Er zijn nog meer monsters! (Prinses: OK)

We moeten mama Beer dankbaar zijn. Ze zette haar leven op het spel! Als ze niet zo hard had gebruld, zouden de handlangers ons draakje zo hebben gegrepen!
    Queeste - Berengebrul
    1. Oogst 20 sterrenlicht (sla over 12 robijnen)
    2. Maak 20 Sterrenlicht-taarten voor mama Beer (sla over 20 robijnen)
    3. versla 6 sneeuwmonsters (sla over 24 robijnen)

Mamabeer heeft medelijden met het babydraakje. Die heeft tenslotte zelf geen Mama. Maar daar valt wat aan te doen, met tranen van een liefdevolle Moeder!
    Queeste - Echte Moederliefde
    1. Verzamel 12 tranen van een liefdevolle Moeder (vragen aan buren)(sla over 12 robijnen)
    2. Maak 2 Toverstokken in de werkplaats (sla over 18 robijnen)
    3. Maak 15 porties Neptunus vs. Lochness (sla over 35 robijnen)
    Beloning: 168 XP + 520 duiten

We kunnen ons draakje beschermen. Er bestaat een manier om hem onoverwinnelijk te maken! met een beetje magie kun je veel doen! Uhmm...wat denk je, wordt het een jongetje of een meisje?
    Queeste - Onverslaanbare Draak
    1. Vind 5 quartz door voor Mirella's huisje te zorgen (sla over 12 robijnen)
    2. Maak 1 mystieke gordel in de werkplaats (sla over 12 robijnen)
    3. Verdien een medaille voor de Suikerspintaart (300 st.) (sla over 20 robijnen)
    Beloning: 163 XP + 520 duiten

Baltasar
    Heb je het gehoord? Balthasar wil een weddenschap aangaan of het draakje een jongen of een meisje is. Ik denk een meisje. Als ik win gaat Balthasar hoogst persoonlijk popcorn voor ons maken. Maar als hij wint....moeten wij hem een reusachtig ontbijt geven. Doen? (Prinses: Absoluut!)

Fantastisch! Hoe eerder we het ei openbreken, hoe eerder we weten of het een jongetje of een meisje is, nietwaar? Nou, ik ben nu een hongerige schildpad, dus haal snel wat eten voor me! (Prinses: Je hebt nog niet gewonnen!)

Mirella
    Dat is nog eens een goed idee! Prinses heeft de laatste tijd met de magische keuken veel weten te verdienen. De extra inkomsten zijn altijd welkom, nietwaar?
    Queeste - Kookfestijn
    1. Maak 8 Nobele Donuts in de magische keuken (sla over 16 robijnen)
    2. Maak 8 Vorstelijke Banketten in de magische keuken (sla over 16 robijnen)
    3. Verkoop 8 Vorstelijke Banketten
    Beloning: 168 XP + 540 duiten

Oh kijk! Het draakje probeert uit zijn ei te komen, maar hij zit vast! Laten we snel nar de werkplaats gaan om hem te helpen, want anders stikt hij nog!
    Queeste - Ei Breekt Open
    1. Maak en gebruik 6 ijsbijlen (sla over 20 robijnen)
    2. Oogst 10 keer een rubberboom (sla over 20 robijnen)
    3. Maak en gebruik 10 rubberen tandwielen om de klap op te vangen (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 168 XP + 540 duiten

Mama Beer vertelde me net dat alle babies melk moeten drinken. Hmm ja, dat is natuurlijk logisch. mama's weten echt wat het beste is!
    Queeste - Wijsheid van Mama Beer
    1. Voer 6 keer het babydraakje (sla over 6 robijnen)
    2. Maak 20 drakenvruchtjam (sla over 16 robijnen)
    3. Maak 10 koppen Maxima Vanille Melange in de magische keuken om voor te bereiden op de slapeloze nachten met een baby (sla over 20 robijnen)
    Beloning: 173 XP + 560 duiten

Babydraakje
    Wie ben jij? Ben jij mijn mama? (Prinses: Aw)

Mirella
    Is hij niet de schattigste baby die je ooit gezien hebt? ik heb altijd al een naam voor een babydraakje willen bedenken. wat denk je vanprinses? (Prinses: Haha. Natuurlijk niet!)

Hoort allen, hoort allen! Ik heb de eer om jullie aan de liefste draak ter wereld voor te stellen! laten we hem voeden en met hem spelen, want voor je het weet slaat hij zijn vleugels uit om de wijde wereld te verkennen!
    Queeste - Baby Dagen
    1. Voer 6 keer de kleine Koningsdraak (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 1 draakjesmand (sla over 20 robijnen)
    3. Zet de draakjesmand in je Koninkrijk (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 173 XP + 560 duiten

Balthasar
    Oh, whoops! Maar het is toch echt een jongetje.Yes, ik heb de weddenschap gewonnen! Kom maar op met het gourmet ontbijt! (prinses: Ow, Okay!)

Mirella
    Goed, eerlijk is eerlijk. laten we ontbijt voor Balthasar maken. Kaas en tomaten wekt bij hem wel zijn eetlust. We moeten overigens wel wat extra maken, want hij heeft altijd berenhonger!
    Queeste - Eerlijk is Eerlijk
    1. Maak 12 Hartige Happen in de magische Keuken (sla over 20 robijnen)
    2. Maak 30 tomatensap (sla over 18 robijnen)
    3. maak 5 lavendelzeep voor het geval Balthasar er weer een bende van maakt (sla over 16 robijnen)
    Beloning: 178 XP + 580 duiten

Solomon zei dat hij op de Tovenaars Academie over baby draakjes had gehoord. Kennelijk zijn ze schattig en speels! En nog belangrijker, ze houden van zoetigheden!
    Queeste - Zoetigheid voor de Draak
    1. Maak 20 zakken meel (sla over 18 robijnen)
    2. Bak 20 Zwarte Woud taarten (sla over 18 robijnen)
    3. Koop en zet een Drakenballon in je Koninkrijk, zodat de Koningsdraak er mee kan spelen (sla over 15 robijnen)
    Beloning: 178 XP + 580 duiten
    Last edited by Gerdi RS; 08-30-2014, 03:15 PM.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.
Working...
X