Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Griffioen Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Griffioen

Griffioen uit Tijdsgelimiteerd Pakket 18 December 2014.
    Puzzel December 2014 Witte Griffioen -
    Voer de Baby Griffioen 3 keer Babyflesje voor Volwassen Griffioen.
    Voer de Volwassen Griffioen Ei voor Turquoise. Verkoopwaarde 119 Duiten.

Gebruiken Turqoise:
    1. Turqoise te gebruiken in de Sieraad machine voor het maken van Blauwe Boom Sieraad. Verkoopwaarde 103 Duiten.
    2.
    Groetjes Gerdi RS
    Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Wordt lid van onze Fanpagina.
    Voor speelvragen en wetenswaardigheden over het spel kun je terecht op ons forum.
    Voor individuele spel problemen: stuur ons een bericht via de Fanpage Hulp & Support pagina.
    Vermeld in je bericht ook je SNSIDnr. en UIDnr.

Hallo , hoe kan ik nog de witte Griffioen bekomen ??? Zonder geld te moeten eraan spenderen ??? Want mijn budjet is klein en door alle medische kosten kan ik me niet permeteren om tijdgelimiteerde pakketten te kopen !!! Grt MC

Comment

Nu weer tijdelijk verkrijgbaar met de Fijne Dag van de Natuur Kist! De Stenen kist voor 25 robijnen. Helaas moet je wel geluk hebben dat je de Griffioen krijgt.

Comment

Hoi, hoe kan ik aan een griffioen geraken? Deze hebben ik nodig voor een quest, maar op de markt vind ik hem nergens. Beetje vreemd dat jullie een quest maken maar dan niet de mogelijkheid geven om deze te volbrengen.

Comment

Working...
        X