Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
NIEUWJAARS SUGGESTIES 2015! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NIEUWJAARS SUGGESTIES 2015!

NIEUWJAARS SUGGESTIES!

Hier zijn we weer, terug aan het werk. Om het spel in dit nieuwe jaar nog beter te maken hebben we suggesties nodig. JOUW suggesties!

Welke veranderingen zou jij graag terugzien in 2015? Betere verhaallijnen? Gemakkelijkere taken? Groener gras? Het mag gaan over alles wat al in het spel aanwezig is! Schrijf 1 suggestie voor een functie die al in het spel aanwezig is en die jij graag anders had gezien.
    Schrijf je suggestie neer onder deze posting. Je moet slechts 1 suggestie doorgeven om kans te maken op een leuke prijs.

Mis deze kans om een bijdrage aan Royal Story te leveren niet want de 5 beste suggesties krijgen een leuke prijs. Vergeet je SNSID niet te vermelden anders kunnen we je de prijs niet afleveren op je rijk.

Laten we samenwerken om Royal Story leuker en beter te maken!

Koning Jarvis en het Royal Story Team

Via de volgende link kan je terug naar je rijk gaan: http://t.funplus.com/TRNLFPO Attached Files

Koning Jarvis,

Het jaar 2014 was een geweldig jaar voor ons spelers. Vele goede verbeteringen zoals de stallen, mooie landuitbreidingen en veel robijnen cadeau. Door dit alles is het leuk om iedere dag te blijven spelen. Dankjewel hiervoor!
    Het jaar 2015, tot mijn grote teleurstelling blijk ik nu zo ver in het spel te zijn dat er geen queestes meer zijn. Dat vind ik zeer jammer! Dus dat is een belangrijk punt voor de spelers in hogere levels. We vermaken ons wel met de medailles e.d. maar toch mis ik wat meer uitdaging.
    De nachtoptie, het sneeuwland zijn 2 super opties! Ik zou graag meer van deze opties willen zien om mijn koninkrijk aan te passen aan mijn wensen. Dus nacht, sneeuw, groen gras maar ook weide met allerlei kleurige bloemetjes, woestijnzand, herfst met losse bladeren en eikeltjes op de grond, Opties waarbij we zelf kunnen bepalen wanneer we er gebruik van willen maken.
    Zou ook graag meer kunnen kopen met de schillingen, florijnen en visstuivers. Uiteraard aparte decoraties. Want die zijn enorm gewild. Aangezien we in een sprookjes wereld leven, zouden sprookjes decoraties dus passend zijn. Natuurlijk de sprookjes die wereldwijd te herkennen zijn voor de spelers.
    We hebben al zoveel aparte dieren, naar mijn mening zijn we daar al aardig in voorzien.
    Meer te maken met de droommaker, toverdrankhutje en mireilla's werkplaats. Decoraties die je naast verkopen ook kunt plaatsen in je rijk.
    Meer decoraties in het algeheel, zoals meer wegen/tegel soorten. Meer soorten hekjes. Meer natuur, met name struikachtigen.
    Meer hekken om onze loslopende dieren bij ons te houden. Loslopende dieren zonder voerbakken, want dat staat gewoon niet mooi. Losse voerbakken zoals de langwerpige waterbak zijn dan wel goede opties.
    Meer queesten zoals ik al schreef. Niet alleen gericht op de feesten die ze in landen houden. Misschien meer per maand gebonden. Januari dan denk je aan sneeuw, ijs, sneeuwklokjes, nieuwe voornemens. Februari dan denk je aan Valentijnsdag dus liefde, carnaval, wintersport vakantie. Maart dan begin je al aan de lente te denken, de natuur die begint te ontluiken. En zo verder. Dus iedere maand een queeste die past bij die maand. Meer op de natuur het seizoen gericht i.p.v de feesten.
    1 belangrijk punt, normaal komt alles tegelijk. Nieuwe queeste, verzamelopdracht, verbeteringen. Dat is vaak te overweldigend. Verspreid dit meer, zo hebben we het hele jaar door een reden om terug te komen. Dit is zeker zo voor beginnende spelers.

Veel succes het komende jaar! Wij wachten in spanning af!
    ​Vriendelijke groet, prinses Evi

Comment

Koning Jarvis,

Ik vind het geweldig dat we alles nu automatisch aan kunnen zetten zodat we niet constant op de verzameltoetsen moeten blijven drukken,wat ik minder vind is dat de dierenstallen ,boomkas en bloemenkast niet veel groter uitgebreid kunnen worden ,ook vind ik dat er veel meer nieuwe landjes te koop moeten komen aan degelijke prijzen zodat wij onze koninkrijken kunnen inrichten zoals we dat wensen , meer koninklijke akkers en huizen voor al onze dieren .

vriendelijke groeten Liesbeth

Comment

Working...
      X